Marvil Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Den siste ser dyr, men rå ut.. :D Tror den kan bli bra på en svart bil.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Rocket felgene tror jeg hadde blitt sviiiinbra :D Rib er også pent på golf! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Sliter du med dynamostøy? Hvis du vet det ikke er spilleren eller en eller annen dårlig jording der kan det være likeretteren på dynamoen som har blåst ene halvdelen av likeretterbroa. Dette gir større rippel og mer støy. Så du kan teste det. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Stemmer for "Rocket" felgene jeg også! :pray Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 onkel hadde de siste der, de er skam fine i reallife.. Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Desember 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Rocket blir det nok ikke alikevel. Var hos dekkmann og hørt med felg-import og disse felgene blir ikke importert til Norge fordi finishen ikke tåler det... De kan fort irre på de blankpoleret eikene pga alt saltet og de sterke felg-rensemidlene som benyttes her!Ytterpunktene på eikene er utsatt for steinsprut og går det hull på ytre klarlakk hinne, så irrer det veldig lett. De jobber med å finne en ny type klarlakk til denne felgen, slik at den kan brukes i de nordiske land også! Dette vil nok ikke skje før i 2007. onkel hadde de siste der, de er skam fine i reallife.. ASA DS3 felga ser jævlig bra ut på bildet og - men koster sikkert litt og så må jeg jo ha adapter i tillegg da, for jeg har jo 4×100 boltsirkel... Fant disse felga inne på borbet: Syns den felgen var ganske stilig også... Og de kommer da enten i 7,5×16" eller 8×17"... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Desember 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Desember 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Jeg vurderer å gå til innkjøp av andre felger i år - som faktisk tåler Norge - og vente og se hva som skjer med Rocket felgene til neste år og om de kommer med noe ny bra klarlakk til dem... Så kan heller de jeg skaffer meg i år bli vinterfelger... Og da står det mellom de to Borbet felgene jeg har lagt ut bilder av tidligere i tråden... EDIT: Disse to: Ingen med skills i photoshop som hadde giddet å modde på disse felgene for meg da??? Her er et bilde av vidunderet mitt... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Ville som jeg sa på VACN-forumet tatt de nederste, selv om det innebære overgang fra 4x100.. Tror de kler bilen ganske bra, så få noen PS-folk til å sette dem på for deg (har mista gamle "kunster" selv).. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Desember 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Ville som jeg sa på VACN-forumet tatt de nederste, selv om det innebære overgang fra 4x100.. Tror de kler bilen ganske bra, så få noen PS-folk til å sette dem på for deg (har mista gamle "kunster" selv).. :) Den er 4x100 da... Men kommer kun i 15" skal man tro på siden dems... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Er bare jeg som surrer litt.. :) Var noen andre du viste bilde av som ikke kom i 4x100.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoobi Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Ikke noe er mer sexy med FEEEEIIITTT kant på felgen steffen. Har du svart bil må du ha svart felg med kant yodude http://vsrwheels.com/Wheels/adrwheels/Sokudo/10h_blk/DSC03990.JPG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Da har det skjedd litt i det siste... Har nå fått montert nye bremser foran - samt skiver og fått inn voltmeter... Voltmeteret er veldig midlertidig plassert... Har også fått inn nytt luftfilter... Bilder kommer snart... Har også en del bestillinger liggende inne... Venter på FK senkesett - nye, clean bakluke - og en liten interiør bestilling hos autospar på div. krom detaljer inni bilen. Matter, døråpnere, girramme, instrumentholder til a-stolpen... Økonomien blir helt elendig i januar pga bilforsikring, men det får man bare ofre da... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Høres bra ut! Du får fyre igang bilder når du får tatt.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Høres bra ut!Du får fyre igang bilder når du får tatt.. :) Fyrer løs i morgen eller tirsdag... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg