Kebab gud Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 nesten helt siden vi flyttet til dette området vi bor i nå har vi hatt en mini kald krig med en av naboene. vi er 9 hus i gata og 11 familier og vi har en god tone med de fleste. Men! en av familiene som bor i kjelleren av det ene huset vi deler tomte grense med er ikke som resten. for det første klagde de på at jeg kjørte for fort i gata her, Feil (dette var en klage sammen med en småbarnsfamilie som bor neders, men det var bare kjeller familien som sa de hadde sett det, småbarns familien var bare redd for at det KAN være sant :rolleyes: ) og nå nylig så klagdet kjellerfamilien på at hundene våre dreit i gata (langs gata) Vel.. feil der også (og det er bevist, er nemlig bare en hund som driter i gata.. og det er demmes) vel nok om det, er sønnen som bor i kjelleren der som er problemet. han er X antall år gammel (mellom 17 og 20) og har moped, en moped han kjører hele tiden og det betyr når jeg sover! (har skutt med softgun på hen en gang han vekket meg :P) en kort stund etter jeg kjøpte carismaen så dukket det opp en rød bult på min blå bil, uten å ha noen bevis så kan jeg si at hans moped er rød. han spaserer også igjennom andre folk sine hager for å slippe å gå 10 meter lengre. mye mulig det også er han som har besøk av hva jeg bare kan kalle rånere med hull i eksospotta som liker å ruse motoren..... i vinter så begynte plutselig hundene mine å bjeffe og gå så å si amok i gangen. min mor gikk for å se hva som skjedde og fant ut at den ene hunden var borte. jeg gikk ut for å finne han da jeg oppdaget at døren sto på glødt, (den blir ALTID lukket) når jeg kom ut så jeg en person som midte meg om kjellerungen og en moped som sto på tomgang. det var for mørkt for meg for å se hvem det var han var på vei nedovergata og da han så meg snudde han og gikk raskt mot mopeden.. jeg spurte om han hadde sett hunden. men en gebrokken-gebrokken stemme sa han "sorry jei no norsk".. jeg spurte igjen .. på engelsk han sa nei. fant hunden like etter .. bare noen meter forran der han gikk mot når jeg kom ut... busted! han MÅ ha sett hunden og han er norsk. vi fant fort ut at noen hadde vert i gangen da døra altid er lukket men skjeldent låst. vi startet å låse døra den dagen. 1 uke senere traff min mor på en av naboene hos plantasjen. han fortallte da at han hadde hatt besøk i stuen av en som passer beskrivelsen (her snakker vi om naboen rett over gata) mobilen var stjelt og eneste grunnen naboen ikke drepte personen var pga dattra var hjemme (så forbanna) han påsto han hadde gått feil.. naboen sa han ikke kunne husket å ha sett moped-kjeller-ungen noen gang og kunne ikke si om det var han. i dag kom del2 av historien min mor gikk in på kjøkknet ca rundt 10tiden når hun så han gående opp gata, siden vi misstenker han for alt som har skjedd spionerte hu på han. han gikk opp til naboen på andre siden av gata og startet å lete gjennom postkassa osv, kikke under blomsterpotter og kjenne på dørhåndtaket osv, han var rundt hele huset på jakt etter nøkkel. min mor ringte selvsagt snuten og min mormor så også hva han drev med. en time senere kom snuten (etter som han gikk vekk mens hu ringte) hu gikk ut å fortalte alt og sa hvem hu var noegenlunde sikker på hvem det var. da sa snuten "han som bor i kjelleren", jaså ja .. han er kjenning av snuten! snuten gikk å hentet han , selvsagt nektet han på at han hadde vert ute, men da han så min mor så sa han at han var der for å spørre naboen om noe. jaaada.. moren til kjellerungen kom ut og sa at han ikke hadde vert ute av huset i dag. da fortalte snuten at han nettop har bekreftet at han var der og KREVDE å vite hvorfor morra sto der å snakka BS :P ungen ble med til snut stasjonen. noen timer senere kom naboen hjem. min mor fotlate hva som hadde skjedd. nå for noen minuttersiden fikk jeg beskjed. Kjellerfamilien flytter 1 juli! YES! ungen er bla dømt for biltyveri osv og han skal flytte! YES! naboen hadde vert hos de for å snakke om hav som skjedde og han kunne da bekrefte at det var han som var i stuen hans også.. så naboen skal gjøre ALT for at han skal få den strengste straffen han kan klare å kreve.. :titties: :titties: :titties: Drittunge som ENDELIG skal bort! det som er morsomt er ikke at han ble busta .. men at han var DUMNOK! til å gjøre det på lørdagen (når alle er hjemme) og midt på lyse dagen! og at han gjorde det hos sine nærmeste naboer! (lat ungdom) må si jeg er glad min bil er såpas ny at det er så og si umulig å stjele den. nå skal jeg ut å danse.. (han har hatt en sølvfarget evo på besøk og en sort sirævva cossie på besøk for et årsiden.. så han kan være en mange kjenner her) Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glx-rider Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 ha ha!! :) Alltid fun når sånne dritere blir borte!! Good Story :D Siter 2.0 glx, Ser ut som anlegget har begynt å komme seg nå ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Hyggelig å se at ekle mennesker får som de fortjener! Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 vet dere, vi skulle hatt de gode gamle bestemødrene! :D skulle hatt min her, og sendt han til henne, så hadde han fått seg en god omgang med knock Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlyingVeeVee Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Gudd å fet... Samfunnsparasitter som "kjellerungen" kan brenne en viss plass... Kult at de forsvinner da. Morsom historie og. Viser at naturlig utvelgelse ikke alltid har gjort jobben sin ;) Siter UTSOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 jeg forstår hvorfor du er så glad når jeg leser dette:D Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaPowah Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Gudd å fet... Samfunnsparasitter som "kjellerungen" kan brenne en viss plass... Kult at de forsvinner da. Morsom historie og. Viser at naturlig utvelgelse ikke alltid har gjort jobben sin ;) Han skulle da bare flytte da... tenk om han ender opp som din nye nabo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 evgi bra! kjempekjekkt å få han bort, enda fetere om han kommer i buret da sombrero Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Han skulle da bare flytte da... tenk om han ender opp som din nye nabo. da blire til at han får løpe etter volvon ;) ( med kjetting rundt halsen ) dukenukem :fire: :ex_machin knock Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlyingVeeVee Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Han skulle da bare flytte da... tenk om han ender opp som din nye nabo. Forhåpentligvis blir han naboen til en stålhomo i fengselet i noen måneder. Siter UTSOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg