Zeus Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Hei jeg har moddet noen biler i det siste som jeg ikke har lagt ut her, åså tengte jeg at det hadde vært greit med noen komentarer og konstruktiv kritikk til arbeidet. her er i allefall moddene Jeg gidder ikke leite fram orginalen av alle bilene, men dere vet vel sånn ca. hvordan di ser ut. kan leite de opp hvis ønskelig Racing rigget "ett eller annet" be1, utrolig stygg i grunn: CRX slik jeg ville hatt den: Astra driftbil: Gangster caravelle: Clean Golf: Trenger kretikk og komentarer, så fyr løs -Zeus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 sattan!! det må jeg si, detta syns jeg var dRIIT bra.. selvom jeg ikke har peiling på noe slikt.. Gidder du å modde bilen min rå å el?! Bilder på linken på signaturen min. Plz! hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 nice!! dn første av de moddene der var Konge da!!*vill ha sånn*:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Bra modder!!! Setet i Astraen så kanskje litt skjevt ut, men. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Ja, veldig fine modder !!! Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 stolene i Be-1 bilen er litt skeive ellers veldig(eller som jeg egntlig ville sagt: Jysla) fiiine modder! :D Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeus Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Takk for tilbakemeldinger :) nå ser jeg en del feil å rare greier på modden som må utbedres, la ikke merke teil det tidligere -Zeus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Drifte bilen din er den beste! :) Den ser mest ekte ut! De andre er så som så :) Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg