745Turbovogn Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Hallo.. Har limt bla nettingrill og vindusavisere på bilen, men har erfart at limet som jeg trodde var så bra (epoxylim) blir veldig sprøtt og smuldrer opp nesten som sukker etter en tid når det er kaldt ute.. Det begynner å falle av rundt disse tider.. Er det noe annet bra lim jeg kan bruke utvendig på bilen som er bestandig mot kulde?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FordPower Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Sikaflex ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Stål-epoxy skal holde seg godt så lenge det herder ordentlig i varmen. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 bruk sikaflex eller wùrth plastic pro, husk nøye rengjøring! Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjartmar86 Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 3m lim på spray boks... helt suverent... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Rute lim er Supert! bruker det til å lime fast alt mulig rart :) Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
745Turbovogn Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Har prøvd 3m limet og det var bare noe tull.. Jeg må ha noe skikkelig noe så flatene nesten smelter i sammen.. Rute limet er vell elastisk det eller?? Og dyrt?? Har tech7 i verktøykassa mi, men må ha lim som er transperant.. Men skal prøve en sikaflex jeg.. Hvis jeg får den av typen blank?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
745Turbovogn Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Surfa litt på nettet og fant litt forskellig.. Hvilken av de er det dere bruker? Her er et lite oppslagsverk! Sikaflex-11 FC: 1-komp. elastisk lime- og forseglingsmasse med hurtig herdetid. For enklere fuge- og limeoppgaver, samt gulvfuger. hvit, grå, beige, brun og sort. Sikaflex-15 LM: Høyelastisk 1-komp. bygningspolyuretan for fasadefuger, elementer o.l hvit, lys grå, betonggrå, brun og sort Sikaflex-PRO 2HP: Høyelastisk 1-komp. polyuretan for fasadefuger, elementer o.l. hvit, lysgrå, betonggrå, brun og sort Sikaflex-PRO 3 WF: 1-komp. elastisk lime- og forseglingsmasse med hurtig herdetid og god kjemikaliebestandighet. For fuging innen- og utendørs, gulvfuger m.m. Sika leverer også noe rutelim, men det blir vell mere fugemasse vell.. ?? http://www.sika.no/index.com?get=webshop&action=view&category_id=63〈=no SikaTack-Plus Booster er kanskje brukbart, men dette må helt sikkert bestilles og er svin dyrt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 vel... nå helt i det siste har eg brukt noe karoseri lim eg hadde liggendes :) DET funker som bare faen! sitter som et lite helvete :) verksteder bruker det til å lime på bakskjermer osv på biler (punkter der hvor det skal men i skjøtene limes den bare :) (3m ja) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
745Turbovogn Skrevet Mai 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 De hadde ikke sikaflex verken på byggmakker eller på maxbo her.. angry maxbo hadde hatt tidligere, men anbefalte tec 7 istede for... like bra sa han...?! men rute lim? Det får jeg vell kjøpt oss en glassmester..? Skal lage ny front snart og skal lime ny grill, øyelokk, bygge på front spoileren og netting... Vill at detta skal sitte assman Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bvleeds Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 De hadde ikke sikaflex verken på byggmakker eller på maxbo her.. angry maxbo hadde hatt tidligere, men anbefalte tec 7 istede for... like bra sa han...?!men rute lim? Det får jeg vell kjøpt oss en glassmester..? Skal lage ny front snart og skal lime ny grill, øyelokk, bygge på front spoileren og netting... Vill at detta skal sitte assman Tec 7 er det beste man kan bruke.. det er sterkere enn sikaflex.. det tåler jo vann, kulde og varme veldig bra.. fester seg på alt:) det eneste er at det blir dyrt da, 149 pr.tube.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg