NissanPrimera Skrevet Februar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2003 Noen som har lyst til og prøve og photoshoppe denne?? Mer senking, lakkerte lister/dørhandtak og noer kule felger er ønskelig.........:) Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aov Skrevet Februar 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2003 You like :D ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Februar 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2003 TØFFT!!! Det bli drit stilig!!!Hadde litt lyst til og se åssen det så ut så nå vurderer jeg sterkt og få det gjort. Det var foresten nesten like felger som jeg har kjøpt til sommerhjula, så da fikk jeg se åssen det blei også:-):) Mange takk Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg