Gå til innhold

Bilder og film fra Skientråden. Legg inn dine bidrag.

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ThAMaZTeR]:

Han som eier den jobber på Volvo i Tønsberg! kjørte litt etter den til fra sandefjord Skien..

Jeg har snart en film klar, men trenger en STOR server og laste den inn på.. noen som har en?

Mvh

E-K Racing

evolve.jpg

hvor blir det av den filmen din?

vil veldig gjerne vite mer om, og se denne bilen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet at "evolve" er et eget firma som ribber nye volvoer og bygger sinnsyke motorer og styling etter kundens ønske og lommebok..

mener det var en artikkel om dette firmaet i enten ViMenn eller Autofil for 1-3 uker siden!!

(mener de holdt til i usa) ?!

Noen som har sett artikkel/har bladet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet at "evolve" er et eget firma som ribber nye volvoer og bygger sinnsyke motorer og styling etter kundens ønske og lommebok..

mener det var en artikkel om dette firmaet i enten ViMenn eller Autofil for 1-3 uker siden!!

(mener de holdt til i usa) ?!

Noen som har sett artikkel/har bladet??

Den Volvoen som er på bilde over, er det en evolve? Det sto det på streameren han hadde i ruta. Kan jo være dekal trim. :rolleyes:

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Volvoen som er på bilde over, er det en evolve? Det sto det på streameren han hadde i ruta. Kan jo være dekal trim. :rolleyes:

er nok bare dekal trim....når han kjørte rundt på døgnet i tønsberg hørte jeg at det ikke var no særlig gromt å værtfal ikke no Evolve.

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nok bare dekal trim....når han kjørte rundt på døgnet i tønsberg hørte jeg at det ikke var no særlig gromt å værtfal ikke no Evolve.

Hehe.. trenkte meg nok det ja.. Wannabe evolve :rolleyes: Var gjennomført.. Men blir litt feil å sette på sånn streamer.. Blir det samme som å sette på M3 emblem på en 316i bimmer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

evolve er jo ikke bare trim da.. er styling også.. men kanke si at jeg så no evolve styling på den heller :P hehehehe kan jo hende den har luftfilter ellerno fra evolve da? hehehe

- 01 Vw Bora 1,8T highline

- 00 Vw Polo color concept 1,4tdi

x 88 Honda Crx 1,6

x 83 Ford Granada 2,3

x 87 Ford Sierra 2.0 is

Lenke til kommentar
Del på andre sider

volvoen er vel t5 av et eller annet slag.. mer veit jeg ikke..

er nok ikke noe evolve på den bilen enda...

dekalet harn sikkert fått av roger som kjører en s60r chippa (380hk) med full evolve styling og eksos.. ganske hissig lyd der ja :titties:

men han syns vel det blei litt for mye lyd, så mulig frode (den andre volvoen) skulle få det isteden..

Bmwccn #7477

Bmw E39 520I(solgt)

Chevrolet G30 Starmaster(solgt)

S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dekalet harn sikkert fått av roger som kjører en s60r chippa (380hk) med full evolve styling og eksos.. ganske hissig lyd der ja :titties:

men han syns vel det blei litt for mye lyd, så mulig frode (den andre volvoen) skulle få det isteden..

Er ikke så vanskelig å få laget slik streamer. Den kan ha fått laget overalt de driver med rekalme... Har da et mugen klistremerke hjemme som jeg har fått. Men jeg har ikke noen mugen deler på bilen. Selv om jeg skulle ønske jeg hadde det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har ikke tilfeldigvis bilder liggende av s60en til denne roger???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er mine bilder fra Biltema, noen er litt mørke pga dårlig blitz.

Jeg kom ganske seint og har egentlig bare fra burninga:

Har også litt video, noen som vet hvor jeg kan legge ut det?

http://photobucket.com/albums/y176/Hjernen

dfa77305.jpg

Fin Bil, hva slags merke? Virka litt kjent serru, men litt dårlig bilde.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider