Gå til innhold

Panser

Ranger emnet

Impy

Anbefalte innlegg

Ej vill ha ''ekte'' bad look panser... kor ej får tak i de å ka pris... ej e drit lei av bad look lista....

zender panser hos powerzone, koster 6100 mener jeg å huske..

+ lakkering..

Blir nok billigre å få sveisa inn badlook enn å kjøpe et ferdig panser.

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D "leteste" (billigste?) blir å kjøpe en sånn bad look list, og skru på den til panseret, og så tar di sparkel ol. og sparkler igjen sprekken som kommer mellom list og pansert, og pusser, og lakkerer...

Blir litt arbeid, men blir vel billigere enn 6100 for nytt panser...

Men så kan jo utførelsen variere litt hvis du gjør d selv å sparkler da...

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveise på panseret ei metall list, lista koste rundt 1000,- også en del arbeid med sparkling. Men visst du ser på "Rayander" sin bil her på forumet så er det brukt glassfiberlist på bilen hans og der er den limt med rutelim el lign og sparkla igjen med ett eller anna sterkt, kan tenke meg glassfiber, og det ser nå ut til å holde.

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveise på panseret ei metall list, lista koste rundt 1000,- også en del arbeid med sparkling. Men visst du ser på "Rayander" sin bil her på forumet så er det brukt glassfiberlist på bilen hans og der er den limt med rutelim el lign og sparkla igjen med ett eller anna sterkt, kan tenke meg glassfiber, og det ser nå ut til å holde.

D r den varianten jg har planer om å bruke oxo...

Lettere enn å kjøpe helt panser lissom...

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er litt sånn usikker på den glassfiber tingen.. høres liksom litt ut som at det ikke holder i lengden i mine ører.. men holder hos raymond.. hehe

Mulig jeg skal prøve glassfiber i stedet for metall og..

Badlook lista jeg har nå er i glassfiber tror jeg..

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er litt sånn usikker på den glassfiber tingen.. høres liksom litt ut som at det ikke holder i lengden i mine ører.. men holder hos raymond.. hehe

Mulig jeg skal prøve glassfiber i stedet for metall og..

Badlook lista jeg har nå er i glassfiber tror jeg..

Men tror ikke det holder med vanlig sparkel, ville brukt glassfiberduk og gjort det på den måten. Også husker jeg ikke om raymond sa om det var gjort noe på innsidenogså for å forsterke men det går no ann å høre med han om.

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tror ikke det holder med vanlig sparkel, ville brukt glassfiberduk og gjort det på den måten. Også husker jeg ikke om raymond sa om det var gjort noe på innsidenogså for å forsterke men det går no ann å høre med han om.

Går ann å høre med han ja..

Uansett trenger jeg hvertfall hjelp av noen som er flinke til slike ting.. hehe

-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider