Gå til innhold

Bilder / Film fra Street Meet i Bergen 30-04-2005

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Her er mitt bidrag med en liten videosnutt fra kvelden. http://www.x-cars.net/video/video.html

Når det gjelder oppmøtet gikk det bra syns jeg. På Ikea oppførte folk seg normalt, men det var en del som startet med flaskeknusing, bosskasting, burning osv når de var framme på tollboden. Det er jo ikke noe vi skal gjøre. Da gjør vi det bare verre for oss. Vi snakket også med politiet flere steder i løpet av kvelden og de var ikke informert om noe treff eller cruising. Det hadde kanskje vært lettere hvis vi hadde fått skikkelig tilatelse først. Vi syns også det var litt rot med kjørebiten. Folk holdt seg ikke sammen. Det virket som flere prøvde å komme raskest mulig til byen. Så det var vel egentlig ikke noe cruising. Hvis noen kunne tatt på seg jobben som vakter på slike treff og snakket med politi, grunneier osv og gjort avtale så hadde alt vært lettere. Men, det er lett å si...

EL DIABLO Alias Italiano Power

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker fint hos meg den også. Litt offtopic, var det du som var parkert utenfor shell på lagunen i natt en liten stund? Hva syns du om Nos Kicker vectra`n da på nært hold? :D

Hehe, var meg ja, satt og dullet baki da den supra/skyline/vektraen sto der, hehe. Hva jeg syntes? vell det første var sotingen forrand og alle folka som sto rundt, kjørte forresten bak han ett stykke før vi kom til ikea, fant fort ut att jeg måtte kjøre forbi da han holdt en lav fart på 120kmt :rolleyes:

CorsaA 1.8 16vT

CorsaA 1.3

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, var meg ja, satt og dullet baki da den supra/skyline/vektraen sto der, hehe. Hva jeg syntes? vell det første var sotingen forrand og alle folka som sto rundt, kjørte forresten bak han ett stykke før vi kom til ikea, fant fort ut att jeg måtte kjøre forbi da han holdt en lav fart på 120kmt :rolleyes:

Ja, jeg skjønte det var deg. Han var faktisk på vei bort for å spørre deg om bilen din og hva du syns om hans. Han sa du hadde kjørt forbi han med colten og kunne ikke skjønne hvorfor den gikk så bra. Han hadde nemlig før en 92 colt 1,3 med 75 føll... :d

EL DIABLO Alias Italiano Power

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg skjønte det var deg. Han var faktisk på vei bort for å spørre deg om bilen din og hva du syns om hans. Han sa du hadde kjørt forbi han med colten og kunne ikke skjønne hvorfor den gikk så bra. Han hadde nemlig før en 92 colt 1,3 med 75 føll... :d

Hehe, bare til og si til han att han ikke må være redd for og komme bort til meg, han jeg var med, fortalte att han vektra-karen var på vei bort til meg men snudde seg og gikk tilbake til supra-vektraen :)

Back2Topic

Jeg kommer desverre ikke inn på den siden heeeeeeeeeelt øverst, noen som gidd og poste de bildene inn på forumet?

CorsaA 1.8 16vT

CorsaA 1.3

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider