Naila Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 Kjenner dere til noen med turbomotor som har m45 kasse?? Jeg har som dere sikkert vet 240Turbo med b230ft og m45kasse, synes den virker veldig bra og drar fint i alle gira. Er det m45 kassa som tåler mest juling av kassene og som har minst driverkstap i? tenker da på min m45, kontra m46 og m47. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoekern Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 Menne, jeg prata med en mekaniker som fiksa bilen min i vinter, han sa jeg burde bruke klutchen helt hver gang, pga. det ville slite så fælt på den klutch-tingen i OD-kassa.. menne.. brukern når jeg gidder :P Men jeg pleier bare å trykke lett på den... pleide alltid å bruke den jeg ellers tok den noen sekunder før den skiftet på den m46 kassa jeg hadde!! Kjenner dere til noen med turbomotor som har m45 kasse??Jeg har som dere sikkert vet 240Turbo med b230ft og m45kasse, synes den virker veldig bra og drar fint i alle gira. Er det m45 kassa som tåler mest juling av kassene og som har minst driverkstap i? tenker da på min m45, kontra m46 og m47. hvilken utv. bruker du da?? Siter Passat tdi 100tq camaro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet Juli 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 M45 og M46 er vel samma kassa, bare at den har OD skrudd fast mellom kassa og mellomakselen. 1-2-3-4 gir er det samma Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Juli 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 M45 og M46 er vel samma kassa, bare at den har OD skrudd fast mellom kassa og mellomakselen. 1-2-3-4 gir er det samma turbo-modellene har forsterka kasse;) dvs tåler mere:D :boxing Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg