awt Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 et spesielt type spor som bare en speiell type pipe passer på Fint, sånne har jeg jo. :) Men, tviler på hver eneste sett med bolter har en egen sånn, så vil ikke "profesjonelle" felgtyver også ha slike adaptere? Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoneck Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 På mandag blir det låsebolter og alarm-montering. Jeg leste igjennom forsikringsvilkårene, og ser at den bare dekker originale hjul. Finnes det ekstra felg-forsikring? Eventuelt hvilke selskaper har dette? Det sto det i forsikringen min også, men de dekket det som ble stjålet, selv om de var langt fra orginale. Selskapet ringte en leverandør og fikk et pristilbud på tilsvarende nytt, siden det jeg hadde nesten var helt nytt. De trakk fra egenandelen, og jeg fikk resten utbetalt. Siter -fS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoneck Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Det er kameraovervåket der ja. Men jeg ringte vaktmesteren, og han sa det var ute av drift. Elendig! Er ikke dette en klar mangel? Overvåkning gir jo en viss trygghet, men noen har tydeligvis ikke fulgt opp med vedlikehold, og nå får du svi ? Siter -fS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Mine felger ble stjålet i fjor og da fikk jeg det på forsikringen, måtte bare betale egenandel på 4 laken.. forsikringen min dekte extra utstyr opptil 10.000 så da gikk det akkurat.. Men føler med tapet ditt.. jævler som gjør slik.. min stod heldigvis på gummidekk som dem hadde tatt med.. ble ikke noe synlige skader på karross heller Var uvanlig "omtenksomt" å tenke på hva bilen skulle stå på da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg