Magnum_pi Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 jeg har slått ned folk med balltre før (ikke kødd faktisk...) Og faren min har motorsag. Hva gir du meg Tøfflus? :boxing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 vis dere finner ut hvem som gjorde så si ifra, jeg har slått ned folk med balltre før (ikke kødd faktisk...) Du er vel definisjonen på en idiot... å slå ned folk med balltre huff herregud folk som driv med det sku vært bura inna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Måtte bare :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 vis dere finner ut hvem som gjorde så si ifra, jeg har slått ned folk med balltre før (ikke kødd faktisk...) Stakkars lille taper. x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Selvom en person kommer med en post som er alt annet en gjennomtenkt trenger det ikke bety at alle må synke til denne personens nivå.. Barnehage detta her ass.. Trenger ikke bli en ny "hva synes du om fars bil" post.. uhhmmwhat? "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg