Gå til innhold

Oversikrt over specs på volvo og/eller B230E?

Ranger emnet

le0n

Anbefalte innlegg

Noen som har en oversikt liggende på dataen eller en url som har alle vesentlige specs på volvoer liggende?

Har lyst på all info om B230E som er muligt å grave opp!

Jada står vell i boka men det er så stress og grave fram! :)

Så en oversikrt i en kompis Bilsport blad, men fikk ikke ta det med meg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Jeg mener å huske:

B230E: 136hk/180nm

B230A: 116hk/182nm

b23A: 112hk/??nm

Men det er jo bare å gå på http://www.google.com

så søker du: "volvo b230e" +hk

evt: "volvo b230e" +hp

kan også prøve +nm istedenfor +hk

søke "tips":

Å omfatte søkestreng i hermetegn (""), vil gi EKSAKTE treff.. feks:

"jeg har volvo" vil bare finne sider der strengen er *jeg har volvo*, hvor * er wildcard (hva som helst).

Om du derimot søker: jeg har volvo

Da vil du finne alt som inneholder "jeg", "har" eller "volvo". Da kan du gjerne finne ting som "den gangen jeg gikk for tidlig fra skolen" (som ike har noe med volvo å gjøre)

Om du skriver +, vil den finne sider som inneholder de bokstavene/tegnene. feks. +volvo +b230e

det vil da finne sider som inneholder de to ordene.. uansett rekkefølge!

Du kan seff kombinere "" og +. Det er også - (minus), om du ikke vil ha frem noen gitte ting under søking.

Jeg bruker aldri minus, pga man har ofte mer enn en ting per webside, så man luker ofte vekk ønskede hits/treff da.

Om du da skal finne b230e spesifikajosner, vet du det er volvo motor. Derfor kan du søke "volvo b230e" +hk

evt +hp (horsepower)

du kan jo evt prøve "volvo engine spesifications" +hp

Lenke til kommentar
Del på andre sider