ElCamino Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Ikke det helt store i år synes jeg, sikkert mye pga. det var ikke akkurat gode værutsikter, men det ble strålende vær! Helt umulig å få tatt noen skikkelige bilder, med en gang jeg leter frem kamera så strøymer folk til og stiller seg frem om bilen. Synes jeg har sett denne her inne før? Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Tihi... doh Den nederste er min...jobba iherdig på damas pickup dagene før, men pga en bensinpumpe så ble den dessverre ikke klar angry Så da måtte jeg bruke bruksbilen...greit nok sånn sett for da fikk jeg henta et panser og en girkasse samtidig også sombrero Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 noen som har flere bilder? Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Kommer mange bilder på http://www.moldestuket.com i løpet av dagen... Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blackbird Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Sjekk Moldestuket forum. Link til et album der. ble lite tid til bilder og slikt for min del. Siter -71 Vista Cruiser -79 Trans Am Blackbird -96 Suburban 5,7 Vortech X:G20-K5-S10-Z28-GTA-Astro-Caprice-Century-Regal-Mustang-Dart-Ramcharger+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Tihi... doh Den nederste er min...jobba iherdig på damas pickup dagene før, men pga en bensinpumpe så ble den dessverre ikke klar angry Så da måtte jeg bruke bruksbilen...greit nok sånn sett for da fikk jeg henta et panser og en girkasse samtidig også sombrero hehe...jeg såg deg da du for. Satt opp på en russebil og filmet doh Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 har ikke gadda å posta flere bilder pga. de er dårlige: Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 ikke særlig rå den mustangen der vet jeg sombrero skulle hatt dørhåndtak etter min smak men... Vanvittig fet var den i allefall!!! Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 ja, "good from far but far from good". Var temmelig shabby inn i. Hullete å felt interiør. 302 maskine. Sikkert et rullende prosjekt. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Bilder lagt ut på: http://www.moldestuket.com Den grønne Mustangen trenger nytt interiør og får også det ! Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Bilder lagt ut på: http://www.moldestuket.comDen grønne Mustangen trenger nytt interiør og får også det ! Men lakken var ihvertfall skikkelig! Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 De bildene du har tatt fikk jo det til å se ut som et bra treff! :) Er du lokalkjent eller har du bare notert deg navnene på sedlene? Den subben til Pilskog er super rå. Skikkelig greier dda han dro løs opp i krysset med kirka :) Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 De bildene du har tatt fikk jo det til å se ut som et bra treff! :) Er du lokalkjent eller har du bare notert deg navnene på sedlene? Den subben til Pilskog er super rå. Skikkelig greier dda han dro løs opp i krysset med kirka :) Lokal kjent og lokal kjent... Neida er vel ikke så kjent der ute, men følger da med hva som skjer og da husker man sombrero Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg