Gå til innhold

toyota fj cruiser modd,

Ranger emnet

NeonMuffler

Anbefalte innlegg

x-ecutioner....hjulbuene er kantete da:P...også (det kan hende dette bare er meg men)...også refleksjonene i felgene er litt gråe mens bilen står på sand...vet at de er lagt til men..ja:P...hehe...ellers en bar modd...litt synd at du har sluttet med photoshop du er/var jo rimelig flink...props

suzuki dr big 50//

tenker på Aprilia rs 125 eller en Honda enten nsr eller cbr.

dette er msn adressen min for andre bilinteriserte ;) :pray mikael_sandoy@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk, Mi3kael.. ser selv at hjulbuene er kantete ja.. lærte meg aldri pentool.. Felgene har litt gal farge ja.. burdte kanskje vært litt mer gule, men denne modden er vel rundt et år gammal tror jeg:P men takk for støtten;) snart kommer vel Olsen_Nissan og skal gi kritikk regner jeg med:rolleyes:

X

hehe, var ikke dårlig den modden:) men så var det ikke gjort så mye heller, litt kantete hjulbuer, men du har "glemt" å slette toppen av bildet;) det gjentar seg tre ganger på toppen:D

men vi burde holde oss til topic her:)

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...ja:P..skal prøve å lære noe av neon de gangene jeg er hos han...er rookie selv nå:P...såå skal modde som bare det så skal jeg legge ut bilder å få konstruktiv kritikk som forberder moddinga...gleder meg allerde:P

suzuki dr big 50//

tenker på Aprilia rs 125 eller en Honda enten nsr eller cbr.

dette er msn adressen min for andre bilinteriserte ;) :pray mikael_sandoy@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider