Gå til innhold

Import av motor

Sea_West

Anbefalte innlegg

Noen som vet åssen det er med importering av cosworth motorer fra sverige eller noe lignende.

Og hva vil være greiest(billigst) Bygge om en org sierra sedan, til cosworth??(motormessig) hva må til for at det skal holde noen runder??Og hva må til for og få regga noe slikt?

Eller er det da like greit og spare seg opp til en cosworth?

På forhånd tusen takk

"Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond.

- BMW E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet åssen det er med importering av cosworth motorer fra sverige eller noe lignende.

Og hva vil være greiest(billigst) Bygge om en org sierra sedan, til cosworth??(motormessig) hva må til for at det skal holde noen runder??Og hva må til for og få regga noe slikt?

Eller er det da like greit og spare seg opp til en cosworth?

På forhånd tusen takk

jeg vill kontaktet cosworth import ( http://www.cosworth-import.com ) spurt om han kan hjelpe deg, og vist du skal bygge en motor som holder litt ville jeg gått for en 200blokk ( 4x4 motor ) en 205 blokk ( 2wd ) er det ikke anbefalt og ta ut mer en maks 350 av i følge jenspeed ( http://www.jenspeed.no ) og det holder lenge med 300hk så lenge du bare skal kjøre noen runder for å leke deg, etter min mening da! og skal du bygge om en cosowrth hadde jeg kjøpt en utolla cosworth og satt alt over på en std sierra det er nok det billigeste,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vill kontaktet cosworth import ( http://www.cosworth-import.com ) spurt om han kan hjelpe deg, og vist du skal bygge en motor som holder litt ville jeg gått for en 200blokk ( 4x4 motor ) en 205 blokk ( 2wd ) er det ikke anbefalt og ta ut mer en maks 350 av i følge jenspeed ( http://www.jenspeed.no ) og det holder lenge med 300hk så lenge du bare skal kjøre noen runder for å leke deg, etter min mening da! og skal du bygge om en cosowrth hadde jeg kjøpt en utolla cosworth og satt alt over på en std sierra det er nok det billigeste,

Oki takk for ett bra svar,

Blir nok da til at jeg kjøper en std sierra og en utolla cosworth og setter alt over sånn som du sa. Blir vel ikke noe sånn veldig problem da og få den godkjent som cosworth så lenge jeg bytter over bremser og alt som er eller blir det masse styr og orning for det da??

"Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond.

- BMW E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motor kjøper du i norge,like greit trur ikke du sparer så mye på og importere..

Å bygge om kan by på en del problemer med biltilsyn osv.annbefaler deg egentlig og spare penger til en orginal bil,da cossier er meget billige i dagens

marked....

hmm ja men sparer jo fort en 30.000 på og bygge en da, men er veldig mye jobb bak det da. og takk for svar med biltilsyn og det

- BMW E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur desverre ikke at du sparer en 30 000 på og bygge en sedan visst det er det du har tenkt til?

Husk på:en sierra,sveise rust,lakkering,importbil,betaling av mye stæsj,arbeidstimer,tid,pluss allverden av ting som dukker opp!!

For 5 år siden jepp du hadde spart på det!,men ikke i dag trur jeg!

Cosworthpower!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur desverre ikke at du sparer en 30 000 på og bygge en sedan visst det er det du har tenkt til?

Husk på:en sierra,sveise rust,lakkering,importbil,betaling av mye stæsj,arbeidstimer,tid,pluss allverden av ting som dukker opp!!

For 5 år siden jepp du hadde spart på det!,men ikke i dag trur jeg!

hmm rett meg om jeg tar feil, men så en hvit sierra cosworth til salgs på atuodb.no den var helt orginal og han skulle ha 55.000 for den utolla.

så da den og pluss at jeg må kjøpe en orginal sierra som jeg flytter alt over på, interiør, motor, panser, spoiler, bremser, og andre div ting som er forbedra på en cosworth. og si jeg da for den orginale for ca 7 - 10.000 og da har jeg ikke gått ut med mer enn 65.000 og si da at jeg kan regne med og gi 95.000 for en ok cosworth. også må jeg kanskje ut med litt til.

pluss og prøve og regga den og godkjent som cosworth men det kan vel koste litt eller?

Eller er det ikke så lett som jeg sier her?

- BMW E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider