Messias Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 ja da blei vi litt sjokka. var i lillestrøm tidligere idag ( skulle ha biletter til LSK - RBK ), så, så vi en rød 3000GT i stor gata, fulgte etter og kødda litt med de som kjørte,( hun som kjørte har vært i siste farmen ( husker ikke navn)) kom oss ut på e6'en ved korset, og flisa forbi ( I EN MAZDA 626 2.0l ( 88 mod )) holdt på fram og tilbake til vi kjørte av på kløfta. noen som så samme bilen? og husker hva hu farmen kjærringa heter? ( sur megge som spiller fotball ) Siter [o] '09 BMW E60 520D [x] '00 BMW E46 320i Touring[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Har sett en rød 3000GT rett som det er i hele Romeriks-området det siste året i hvertfall. Muligens den samme bilen. Så den så seint som i forrige uke i parkeringshuset under Jessheim Storsenter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 og husker hva hu farmen kjærringa heter? ( sur megge som spiller fotball ) Reidun? Hu har bra ræv som faen. Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rival Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Hmm.... Farmenberta heter vel Reidun(?).... Uansett 3000gt er sabla fete biler, litt tunge men. :D Siter Just because i rock, doesn`t mean i`m made of stone. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10turbo Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 ja da blei vi litt sjokka. var i lillestrøm tidligere idag ( skulle ha biletter til LSK - RBK ), så, så vi en rød 3000GT i stor gata, fulgte etter og kødda litt med de som kjørte,( hun som kjørte har vært i siste farmen ( husker ikke navn)) kom oss ut på e6'en ved korset, og flisa forbi ( I EN MAZDA 626 2.0l ( 88 mod )) holdt på fram og tilbake til vi kjørte av på kløfta. noen som så samme bilen? og husker hva hu farmen kjærringa heter? ( sur megge som spiller fotball ) Reidun er faen meg ingen sur megge. Jeg jobber sammen hu hver dag. Er en jævli hyggelig jente. knock Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Messias Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Reidun er faen meg ingen sur megge. Jeg jobber sammen hu hver dag. Er en jævli hyggelig jente. knock jadda, mente bare at hu var ei sur megge når hu var i farmen. men Reidun var navnet ja... hu hadde jeg godt smørt.... Siter [o] '09 BMW E60 520D [x] '00 BMW E46 320i Touring[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10turbo Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 jadda, mente bare at hu var ei sur megge når hu var i farmen. men Reidun var navnet ja... hu hadde jeg godt smørt....Jeg var ikke akkurat så int i farmen men ja jeg har hørt om åssen hu var. Men det driter jeg egentlig i. For meg er hun en veldig hyggelig kollega. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Messias Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 greit nok... spør om hu husker oss da, rød mazda stasjonsvogn.... den bilen hu sneik foran i krysset på kjeller..... Siter [o] '09 BMW E60 520D [x] '00 BMW E46 320i Touring[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10turbo Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 greit nok... spør om hu husker oss da, rød mazda stasjonsvogn.... den bilen hu sneik foran i krysset på kjeller.....Ja hu husker dere. Hun så bare en gjeng slitne sneiper i en mer sliten mazda, så hun ga gass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Men meg ville hu ikke leke med nei:P La meg på siden av hu å lot kompressoren hyle litt, men hu kom ikke etter gitt... Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10turbo Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Men meg ville hu ikke leke med nei:P La meg på siden av hu å lot kompressoren hyle litt, men hu kom ikke etter gitt...Nei hu pleier ikke det. Ikke alle har behove for og ta opp kampen mot alt og alle heller. Det er jo ikke akkurat en billig bil vis noe skulle gå til helvete. Og for min del er det enda bedre at hun er rolig for og skru på det beistet er ikke plankekjøring. Vi snakker minst like trangt som en jomfru nonono Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Messias Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Ja hu husker dere. Hun så bare en gjeng slitne sneiper i en mer sliten mazda, så hun ga gass. det var nok oss ja....Marlboro crew.... :) Siter [o] '09 BMW E60 520D [x] '00 BMW E46 320i Touring[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Nei hu pleier ikke det. Ikke alle har behove for og ta opp kampen mot alt og alle heller. Det er jo ikke akkurat en billig bil vis noe skulle gå til helvete. Og for min del er det enda bedre at hun er rolig for og skru på det beistet er ikke plankekjøring. Vi snakker minst like trangt som en jomfru nonono Neinei folk er jo forskjellig... :) Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjefolainen Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Farmen-Reidun er jo autofil og lesbisk, uten at det er noe galt i det blah Siter -sola er god, sola er toppen, sola er fin og den varmer på kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Hm, en rød Gt3000 i Larvik idag, en slask kar og ei kjerring. Liker ikke den bilen.. Ser ut som corvette wannabe. Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg