Gå til innhold

Deler selges! Kan prutes :)

Ranger emnet

VolvoTore

Anbefalte innlegg

4 stk dører (244/245), 99% strøkne, 300,-/stk eller 600,-/samlet

Høyre forskjerm (86+) 250,-

M47-kasse 300,-

M45-kasse 150,-

Mellomaksling (M47) 200,-

Baksete, meget pent, 250,- KASTET

Gulvteppe (245) 150,- KASTET

Frontlykter (nye typen) 350,-/stk eller 500,-/samlet

Frontplate (øvre 86+), rustfri, 200,- KASTET

Varmepakke (register+vifte komplett) 350,-

Dørtrekk (244/245) 50,-/stk

Frontfanger m/orginal spoiler 300,-

Belter foran/bak 100,-/stk

Tilhengerfeste 300,-

Komplett servo (bolt-on) 800,-

Lister svart m/krom sider, 500,-/samlet

Panser (86+) 300,-

Grill (86+), mangler to tapper, 150,-

Venstre baklykt (nye typen, bred) 100,-

Aksel til blokkmontert fordeler (+veivhusvent. og mek.bensinpumpe) 200,-

Rattstamme 150,-

Ratt (servo-type, lite) 400,- SOLGT for 200,-

Førersete m/varme (sedan/stv) 86-> 400,- SOLGT

Passasjersete m/varme (sedan/stv) 86-> 400,-/inkl understell SOLGT

Laksetrapp 300,- SOLGT for 200,-

Speedometer elektrisk 200,- 1 stk SOLGT for 150,-! Har et til...

Sender bilder av deler på e-post.

76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

82 MB 280SE W126-Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvilken farge er dørene? Har du speil med bra glass i ? :) :rolleyes: Er også interessert i servoen

Dørene er mørk røde. Har høyre speil med bra glass, tror glasset i venstre speil ikke er så bra. Har servo og ja.

har du mellomaksel til m47 kassa????

hvor ligger delene...

Det satt M47 i delebilen, så mellomakselen er til den. Holder til i Borre, rett ved Horten.

kjøper speedoen for 100kr om den er for 86-> og er VDO... ka e km. standen? kanskje eg sleppe å skru

Skal sjekke etterpå, tror det er VDO. Km.stand er vel rundt 280".

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Km.stand er vel rundt 280".

Stod visst på 150". (hmmm, har jeg to mon tro...?) I hvert fall det ene jeg fant. Står VDO på dekselet til der hvor turtelleren skulle stått, så jeg regner med at speedon er VDO den også.

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier du har komplett servo, hva må jeg ha for å kunne montere denne på min 85mod 240 (b23a) ?

Servoen består av servopumpe, brakett, tannstang, oljetank (separat), slanger, styrestag (staget fra rattstammen og ned da det er kortere på servo enn ikke-servo, med alle kryss) og endeledd. Det du "trenger" i tillegg er bærekuler. Disse sitter også på bilen, men vil helst ikke ta dem av fordi det da blir så vanskelig å få bilen på henger når den skal vekk. Disse koster 149,-/stk hos Biltema, og du trenger to stk. Har selv ettermontert servo på 240 uten å bytte bærekuler og det gikk helt fint, men de skal egentlig byttes.

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest //TCCW
Servoen består av servopumpe, brakett, tannstang, oljetank (separat), slanger, styrestag (staget fra rattstammen og ned da det er kortere på servo enn ikke-servo, med alle kryss) og endeledd. Det du "trenger" i tillegg er bærekuler. Disse sitter også på bilen, men vil helst ikke ta dem av fordi det da blir så vanskelig å få bilen på henger når den skal vekk. Disse koster 149,-/stk hos Biltema, og du trenger to stk. Har selv ettermontert servo på 240 uten å bytte bærekuler og det gikk helt fint, men de skal egentlig byttes.

Høres bra ut. Pris? Kan du sende til stavanger? Jeg betaler frakt seff :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider