Gå til innhold

Deler selges! Kan prutes :)

Ranger emnet

VolvoTore

Anbefalte innlegg

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Trodde du skulle selge servoen jeg

Vi ble jo enige om at jeg skulle demontere den fra bilen og sende deg den med Posten. Først må jeg jo rekke å demontere, pakke og sende den. Det har ikke gått mer enn fire dager siden siste melding ble mottatt fra deg. Og, hvis du mener det går for treigt og gjerne vil klage fra deg om det, så send meg en pm eller ta opp telefonen og ring! Kan ikke gå ut offentlig og klage før du i det hele tatt har spurt om jeg har sendt det du skal ha! Blir liksom noe useriøst...

76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

82 MB 280SE W126-Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest //TCCW

Det var mer ment som en spøk, og når du har lagt det ut for salg, så trodde jeg du hadde det klart. Men uansett, poenget for jeg "maser" er at jeg hadde forstillingen i deler, og lånte garasjen, og skulle bytte bærekuler med det samme. Har nå montert det igjen og fjernet bilen fra garasjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var mer ment som en spøk, og når du har lagt det ut for salg, så trodde jeg du hadde det klart. Men uansett, poenget for jeg "maser" er at jeg hadde forstillingen i deler, og lånte garasjen, og skulle bytte bærekuler med det samme. Har nå montert det igjen og fjernet bilen fra garasjen.

Oki... var i et heller dårlig hjørne :D Problemer med en #¤"¤*$€@ leieboer....

Mesteparten av delene er skrudd av bilen, men jeg gidder ikke å skru av mer enn nødvendig før noen sier at de vil ha det. For det ingen vil ha, og jeg ikke trenger, blir med bilen på skrapen. Men nå er den i alle fall nesten klar til å sendes :) Skal bare pakke den inn i morgen, og levere den til posten. Sender deg en pm senere i kveld.

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde du skulle selge servoen jeg

USERIØS KAR! angry

Roter masse frem og tilbake fordi han ikke aner hva det er snakk om, svarer på masse pm. Skriver at jeg skal ha 1000kr så lenge jeg må demontere og sende det avgårde. Så går det fire arbeidsdager og servoen er klar til å sendes. Plutselig skal han ikke ha den allikevel, fordi han måtte flytte bilen ut av garasjen. DEN HADDE ALDRI RUKKET FREM MED POSTEN PÅ DEN TIDEN UANSETT!!! Hva f*** er vitsen med å bry folk hvis man ikke skal ha allikevel?!? angry angry angry

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest //TCCW

Skulle jo ha den, men du svarte ikke på pm på 4 dager, så da måtte jeg skru sammen bilen og flytte den fra garasjen. I tillegg var du frekk i kjeften, misliker å handle med slike folk. Det med posten var jeg klar over, men hadde jeg vært klar over delen var på vei, hadde jeg kjøpt servo bærekuler og flytta bilen utfor og venta. En misforståelse, som du ikke burde laget noe ut av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle jo ha den, men du svarte ikke på pm på 4 dager, så da måtte jeg skru sammen bilen og flytte den fra garasjen. I tillegg var du frekk i kjeften, misliker å handle med slike folk. Det med posten var jeg klar over, men hadde jeg vært klar over delen var på vei, hadde jeg kjøpt servo bærekuler og flytta bilen utfor og venta. En misforståelse, som du ikke burde laget noe ut av.

Jeg har svart på alle pm'ene du har sendt meg, og det samme dagen som de er sendt (har tilbragt altfor mye tid foran pc'en siste uken så det har det ikke stått på). Når i all verden jeg har vært frekk i kjeften kan jeg ikke fatte, ikke før nå når du plutselig sier at du ikke skal ha den allikevel. Blir litt irritert, hvilket jeg tror de fleste skjønner. Men, drit i det, jeg beholder den selv.

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest //TCCW

I tilfelle har jeg ikke mottatt en vesentlig pm av deg. Jeg purret jo på deg med "slakk mann" meldingen (vel med humoristisk tonefall, stavangeruttrykk). Jeg ser på hele saken som en misforståelse. Du har hatt en frekk tone med innslag med f-ordet gjentatte ganger de siste pm og i tråden. Jeg ville ha rask handel da hele forstillingen sto i deler, og med lånt garasje. Hadde pakka vært på vei, så hadde jeg trilla den ut og ventet, på servo og kjøpt andre bærekuler. MEn ser på hele saken som en misforståelse, og skal ikke angripe deg og kalle deg useriøs slik du gjorde med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tilfelle har jeg ikke mottatt en vesentlig pm av deg. Jeg purret jo på deg med "slakk mann" meldingen (vel med humoristisk tonefall, stavangeruttrykk). Jeg ser på hele saken som en misforståelse. Du har hatt en frekk tone med innslag med f-ordet gjentatte ganger de siste pm og i tråden. Jeg ville ha rask handel da hele forstillingen sto i deler, og med lånt garasje. Hadde pakka vært på vei, så hadde jeg trilla den ut og ventet, på servo og kjøpt andre bærekuler. MEn ser på hele saken som en misforståelse, og skal ikke angripe deg og kalle deg useriøs slik du gjorde med meg.

Har sendt deg opptil flere pm og har absolutt ikke hatt noen frekk tone, før nå når du sier du ikke skal ha allikevel når alt er gjort klart til sending.

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest //TCCW

I mine øyne var vi enda i forhandlingsfasen, der vi diskuterte pris og frakt. Avtalt tid for kjøp, som er en vesentlig faktor i en kjøpsfase var ikke avgjort. Men det er tydelig at vi er uenige om dette. Men synes det var unødvendig og kalle meg useriøs offentlig på denne måten. Spesielt da du tidligere gikk ut på samme måte

: sitat : "Og, hvis du mener det går for treigt og gjerne vil klage fra deg om det, så send meg en pm eller ta opp telefonen og ring! Kan ikke gå ut offentlig og klage før du i det hele tatt har spurt om jeg har sendt det du skal ha! Blir liksom noe useriøst..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mine øyne var vi enda i forhandlingsfasen, der vi diskuterte pris og frakt. Avtalt tid for kjøp, som er en vesentlig faktor i en kjøpsfase var ikke avgjort.

Akkurat! Men allikevel forventet du at pakken allerede skulle vært fremme hos deg før det! :wonder :hvaskjera

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Panser og grill går nå for 500,- samlet

4 dører samlet for 1000,-

Høyre forskjerm (kun litt overflaterust nederst v/list) 300,-

M47-kasse for 400,- m/mellomaksling

M45-kasse (kjenner ikke tilstanden) 200,-

Gulvteppe 245 150,-

Baksete 245 300,-

4 dørtrekk 250,- samlet

Frontfanger m/org.leppe (pen) 300,-

Lister svart m/krom 500,- samlet

Rustfri frontplate (begge platene m/midtstolpe) 200,-

Frontlykter og blink/parklykter 600,- samlet

B23A (sannsynligvis) blokk+topp GIS BORT

Ratt (liten type/"servoratt") 300,- SOLGT 200,-

Prisene gjelder ved henting før 17.mai! Ferdig demonterte deler.

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som trenger noen bra, billige deler? Panser er dønn rustfritt. Dører 99,8% rustfrie. Ingen bulker større enn 1 cm på hverken panser eller dører. Forskjerm har litt rust ved list, men det er ikke mye pussejobb, ellers strøken. Selger også servoen for kr 800, trenger ny mansjett på ene siden + et nytt endeledd. Ellers tipp topp, og helt komplett. Flere deler kan kjøpes samlet for enda bedre pris!! Men da må det skje ganske snart!

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider