Gå til innhold

Skifte interiør fra 245 til 145

Ranger emnet

volvo145

Anbefalte innlegg

Hei

Når motor og understell er tipp topp , kommer turen til interiøret, jeg lurer på og få tak i et komplett interiør fra en nyere 245 og sette over i min 145 1973mod.

Skal selvfølgelig ikke skifte til det nye dach bordet, eneste jeg skal gjøre med det er å sette inn turteller.

Men vil teppene,setene, dørtrekkene, passe rett på?

eller må jeg lage nye fester til setene? og hva er det letteste da, bør jeg forandre på understellet til stolene eller bør jeg bare sveise nye fester i gulvet?

Lurer også på å bygge anlegg i bilen, men vet ikke helt hvordan jeg skulle hatt den kassa baki for at det skulle sett bra ut, det må da vel vere noen som har bygd heftige anlegg i 245 eller 145 før?

Ønsker å ha fortsatt bagasjeplass men er villig til å ofre halve bagasjerommet til anlegg sombrero

Er det noen som har gjort noe lignende, eller har forslag til løsninger? :titties:

-86 740 TIC stv.

-08 Ford S-Max Individual+20"

-95 Renault Laguna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
jeg har recaro stoler i 140`n min, og det beste er nok å sveise et slags ekstra understell til stolen så den passer rett på de gamle festene. dette syns ikke godt og stolene sitter like godt.

litt syrefast og et sveiseapparat er det du trenger sombrero :titties:

ja ok recaro stoler hadde jo vert bra ,men det har jeg ikke råd til akkurat nå, men kansje senere.

Men jeg var på bilutstilling i helgen og der var det en som hadde satt inn 850 interiør i 240 det var pent!!

Åssen er det å få godkjent egenproduserte stolfester da, noe de ser etter,eller er det ok så lenge den sitter godt fast i dørken?

-86 740 TIC stv.

-95 Renault Laguna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke bilder av den vel? Eventuelt vet hvor jeg finner det...?

Glemte kamera !!! :(

Men det var en blåmetalic 244 -77 mod , med nyere front og en stor spoilerpakke .

Det var et Right on treff i Haugesund kansje noen andre tok bilder?

-86 740 TIC stv.

-95 Renault Laguna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er bilder av bilen men ikke av interiøret(du ser det så vidt) ,der er også bilder av alle de andre bilene på Right on mønstringen i Haugesund.

http://home.no.net/anfth/index.php?id=101018040

Tøff bil med råstilig interiør! Takk for linken :)

76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

82 MB 280SE W126-Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider