Gå til innhold

Nå er det snart valg...

Ranger emnet

Klokka

Hva planlegger du å stemme?  

25 stemmer

1. 1. Hva planlegger du å stemme?

• Arbeiderpartiet
      1
    • Fremskrittspartiet
      21
    • Høyre
      2
    • Kristelig Folkeparti
      0
    • Rød Valgallianse
      1
    • Senterpartiet
      0
    • Sosialistisk Venstreparti
      1
    • Venstre
      0
    • Andre
      0

Anbefalte innlegg

Nå får vi se hvor mange historier "avisene" i landet greier samle opp før valget da, for å sverte FrP... Jeg vet om minst en som kommer til å komme...

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ah, Frp, løsningen til det norske folks problemer.

NOT!

Har ingen tro på alt det partiet lover.

SV stemmes på her i gården. Første gang jeg skal stemme, blir en opplevelse..!

Haha, får jeg spørre hvorfor? SV er jo det mest bilfiendlige og skatteglade partiet, som består av et skikkelig kjerringvelde med en bunch av sosialister.

Det eneste de tenker på er trygd og trygghet. For å si det sånn - dere som fortsetter å stemme SV og AP kan takke dere selv, og holde kjeft i neste avgiftsdiskusjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adee, sikker på at du skal stemme SV?:P De er jo imot privatisering av firmaer.. de vil ha alt kommunalt.. fjerner konkurranse=høyere pris på alt.. syns SV var er spennende parti jeg og, helt til jeg hørte det..

X

personlig så må jeg si du er helt på tryne..

hva skjedde når Elverkene ble privatiserte? joda da skøyt prisene rett opp

var vel en 100% pris økning det første året..

er faktisk ekstremt mange som ikke lengre klarer å betale strømregningene..

og hva vil FRP og Høyre nå? jo privatisere vannverkene ..

ikke FAEN om jeg skal ha en vannmengde teller i huset mitt.

(uten å være 100%sikker så mener jeg at telerskritt prisene under "Televerket" var prosent vis lavere enn hva gjennomsnittet er i dag)

og når det gjelder NATO ..

hvem faen skal invandere oss i dag? Island?

Jeg skal stemme Høyre jeg. De har de flinkeste politikerene og den mest fornuftige politikken.

Også må vi komme oss inn i EU. De legger jo allerede press på norske bilavgifter og slikt nå.

det er hva de sier .. men ved nyttår så gikk faenma bilavgiftsnivået opp igjen..

tror dere FRP og Høyre klaget? neida .. de var faktisk med på å øke nivået IGJEN!

KRF og SP kan ikke gjøre en dritt uten høyre.. tenk på det neste gange :P

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 426hemi
Ja til Høyre og ja til EU...

Nei til SV og nei til FrP...

Jeg skal stemme Høyre jeg. De har de flinkeste politikerene og den mest fornuftige politikken.

Også må vi komme oss inn i EU. De legger jo allerede press på norske bilavgifter og slikt nå.

HVOR DUST I HUET GÅR DET ANN I BLI?????????????????????????????

Er danmark medlem av Fuckings EU eller? JAAAAAAAAA

Vet stakkars lille veevee hva engangsavgiften på biler er i danmark?

Antageligvis ikke, for den er på 170% mens her i norge jar vi "bare" ca 90% av innkjøpsprisen.

Så veevee, ikke vær så naiv i huet ditt at du tror EU gjør den norske bilparken bedre, bare se på danmark.

Til dere naive duster som tror EU vil forbedre de norske bilavgiftene: GLEM DET. :fingers:

Det eneste som kan forbedre norske bilavgifter er FRP og atter FRP.

Se hva høre regjeringen har fått til nå, ikke en dritt som har med skattelettelser og bil å gjøre.

Og jeg skjønner det godt hvis det er mange på forumet her som stemmer SV:

Sosialister er nemlig de mest dobbeltmoralske menneskene jeg vet om, så til dere her som er på et bilforum og stemmer SV: dere er noen typiske sosialist-tapere!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FRP fortjener å brenne i helvete.. populisme får desverre mange stemmer.. fordi folk er så dumme at dem trur på det populistene sier.. jeg stemmer nok SV eller AP i år.. og til de som sier at sv er bilfiendtlige? jaha.. tjaaa.. joa.. kalrt det.. SV som er for et bra miljø vil HELT klart ØKE avgiftene på nybiler sånn att alle må kjøre gamle biler.. joda.. trur nok det.. for gamle biler forurenser som kjent mye mindre enn nye?? ikke sant??

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 426hemi
FRP fortjener å brenne i helvete.. populisme får desverre mange stemmer.. fordi folk er så dumme at dem trur på det populistene sier.. jeg stemmer nok SV eller AP i år.. og til de som sier at sv er bilfiendtlige? jaha.. tjaaa.. joa.. kalrt det.. SV som er for et bra miljø vil HELT klart ØKE avgiftene på nybiler sånn att alle må kjøre gamle biler.. joda.. trur nok det.. for gamle biler forurenser som kjent mye mindre enn nye?? ikke sant??

Vel, ikke for å være frekk i kjeften eller personlig, men ingen hadde vel ventet at ett null som deg skulle stemme noe annet enn SV.

Og når det gjelder hva som forurenser mest av gamle eller nye biler, så er nye mer miljøvennlige, men hva hjelper det for SV?

Desverre så er det nok sånn at SV vil øke bilavgiftene, noe annet er naivt å tro, for SVvil gjøre alt de kan for å forhindre at folk kjøper/kjører bil når folk heller kan kjøre kollektivt. Håper du ikke er mer naiv en at du fulgte resonnementet.

Men til noe annet: hva gjør en SV'er som deg på et bilforum?

Finn deg et buss eller trikk forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, ikke for å være frekk i kjeften eller personlig, men ingen hadde vel ventet at ett null som deg skulle stemme noe annet enn SV.

Og når det gjelder hva som forurenser mest av gamle eller nye biler, så hold kjeft og ikke uttal deg om ting du ikke har peiling på (nye er mer miljøvennlige)

Men til noe annet: hva gjør en SV'er som deg på et bilforum?

Finn deg et buss eller trikk forum.

Det falt deg kanskje ikke inn at det Helios skrev inneholdt en del ironi? :rolleyes:

Og forøvrig, hvordan kan du si at andre ikke er kompetente til debattere politikk? Jeg kan påstå at det kun er meg som er disponert for en slik diskusjon siden jeg studerer politikk på Høgskole/Universitetsnivå, uten at det blir noe mer logisk av den grunn.

Og til dere andre, ta en liten titt på de enkelte partiers valgprogram, skal være tilgjengelig på partienes nettsider, deretter er det en fordel å se hvem som har mulighet til å få makt til å gjøre noe. Frp har mange fine saker, men ikke bestandig dem kommer i en posisjon der dem har mulighet til å gjøre noe med saken, nettopp pga av koalisjoner mellom andre partier..

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 426hemi
Det falt deg kanskje ikke inn at det Helios skrev inneholdt en del ironi? :rolleyes:

Og forøvrig, hvordan kan du si at andre ikke er kompetente til debattere politikk? Jeg kan påstå at det kun er meg som er disponert for en slik diskusjon siden jeg studerer politikk på Høgskole/Universitetsnivå, uten at det blir noe mer logisk av den grunn.

Og til dere andre, ta en liten titt på de enkelte partiers valgprogram, skal være tilgjengelig på partienes nettsider, deretter er det en fordel å se hvem som har mulighet til å få makt til å gjøre noe. Frp har mange fine saker, men ikke bestandig dem kommer i en posisjon der dem har mulighet til å gjøre noe med saken, nettopp pga av koalisjoner mellom andre partier..

Jo derfor så forandra jeg innlegget mitt også rett før du posta ditt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVOR DUST I HUET GÅR DET ANN I BLI?????????????????????????????

Er danmark medlem av Fuckings EU eller? JAAAAAAAAA

Vet stakkars lille veevee hva engangsavgiften på biler er i danmark?

Antageligvis ikke, for den er på 170% mens her i norge jar vi "bare" ca 90% av innkjøpsprisen.

Så veevee, ikke vær så naiv i huet ditt at du tror EU gjør den norske bilparken bedre, bare se på danmark.

Til dere naive duster som tror EU vil forbedre de norske bilavgiftene: GLEM DET. :fingers:

Det eneste som kan forbedre norske bilavgifter er FRP og atter FRP.

Se hva høre regjeringen har fått til nå, ikke en dritt som har med skattelettelser og bil å gjøre.

Og jeg skjønner det godt hvis det er mange på forumet her som stemmer SV:

Sosialister er nemlig de mest dobbeltmoralske menneskene jeg vet om, så til dere her som er på et bilforum og stemmer SV: dere er noen typiske sosialist-tapere!:)

Nå vil jeg si at Danmark ikke er representativt for hva slags regler EU vil ha igjennom. De vil helst melde seg ut av EU. De nekter en masse vedtak derifra.

Gjør oss alle en tjeneste og sett deg inn i sakene før du skriker så høyt.

UTSOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvem stemmer RØD Valgallianse?

det er jo rett og slett landsforæderi! stemmer MYE heller hvit valgall.

men uansett...det morro er at en kan se på en person at en er sosialist... de går jo faen ta meg i skjærf surret rundt over alt...mange røde og oransje farger på seg..og rett og slett de ser faen meg ikke ut! legg merke til det og du vil finne ut det stemmer! sombrero

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår