Gå til innhold

Nå er det snart valg...

Ranger emnet

Klokka

Hva planlegger du å stemme?  

25 stemmer

1. 1. Hva planlegger du å stemme?

• Arbeiderpartiet
      1
    • Fremskrittspartiet
      21
    • Høyre
      2
    • Kristelig Folkeparti
      0
    • Rød Valgallianse
      1
    • Senterpartiet
      0
    • Sosialistisk Venstreparti
      1
    • Venstre
      0
    • Andre
      0

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeg skal stemme FRP. Ikke fordi jeg har så tru på at han holder det han lover, men fordi han fortjener en fair sjans han og som alle de andre store partiene som rotter seg sammen for å komme til makta. Bondevik beviste bare at han er en feiging som blir sjuk og dårlig ved litt motgang. Aggresjonen til USA i Irak var jo nesten over før Bondevik turte å ta side.. De som gjorde det sist var de "stripete" under 2 verdenskrig som holdt med de som leda... Og arbeiderpartiet har ikke vært bra siden Gro var statsminister og gjorde dette landet til det som det er i dag... Men uansett hvem som "vinner" valget, så håper jeg en del ministre blir byttet ut.

Få inn noen som har kjørt tungtransport som samferdselsminister, noen som har vært lege/sykepleier/psykolog som helse og sosialminister, noen som har vært lærer som utdanningsminister. Ikke folk som har lest seg til faget og er flink til å prate.... En siste ting, hvis alt går galt, så tving samferdselsministeren til å ta lappen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke stemt SV om det var det eneste partiet igjen. Går ikke ann å være så naiv som de sosialistene i SV er. Melde oss ut av NATO f.eks? Hvem skal forsvare oss da? Det norske forsvaret er jo bortimot lagt ned.

Avtalen med NATO er at vi skal ha ett forsvar som holder fienden unna i 48 timer, og så skal NATO ha mobilisert og komme til unsetning. Forsvaret vi har i dag holder ikke mer enn 8 timer før Norge er blitt beleiret. Da må NATO gå til angrep på ett beleiret land. Og Nato skal kun beskytte og ikke angripe, så det tror jeg ikke skjer alikevel.... Den avtalen er bare skremselspropaganda og vil ikke fungere ved ett angrep på Norge. Desverre. Men det er bedre å være medlem enn å ikke være. Kanskje "gutta på skauen" klarer å holde fienden unna i 40 timer til.... hahahahahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo også et lite triks å gi tilbud om billig bensin, null bomavgifter osv. For å skjule at de planlegger å legge ned landbruk, fjerne mange offentlige tilbud, privatisere sykehus osv.

Se på USA f.eks, er det et sånt samfunn dere vil leve i?

Greit nok at veiene er bra og bensinen billig, men USA er det rikeste landet i verden, men har ikke bedre helsetilbud enn et gjennomsnittlig uland for en vanlig borger. Ikke uvanlig at folk må jobbe både 2 og 3 jobber for å få nok penger til å forsikre seg og sine.

Har ingen tro på FRP og Karl I Hagen

Veldig godt sagt.. Er nok en grunn til att ingen vil gå i regjeringssamarbeid med Frp. Mens "vanlige" velgere ser seg blind på løfter om billigere bensin og mindre skatt... :rolleyes:

- '92 Honda civic vti

- '99 Honda Integra type R - (solgt)

- '92 Honda civic vti (solgt) -

- '93 Honda crx del sol vti (solgt) -

- '95 Honda Accord 2.0i (solgt) -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant nok det, men det er den frykten, eller skremselspropagandaen om du vil, som gjør at enkelte land kanskje vil vegre seg mot å gå til angrep. Tenk på vårt naboland Russland, bare som et eksempel, hvor demokratiet svekkes år for år. Hvem vet hvordan det er der om 20 år. Tror ikke de ser norges forsvar som et hinder i det hele tatt. Jeg mener vi bør være medlem av NATO OG at vi må ruste og forsvaret, sånn at vi ikke begår samme tabben som vi gjorde før krigen. Vi "visste" jo at ingen kom til å interessere seg for lille Norge da og. Det gikk ikke så bra det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i gården stemmes det FrP. Som flere andre sier her; SV hadde ikke fått min stemme om det var det eneste partiet i Norge. Om de kommunistene der (og resten av de naive sosialistene på venstresida) hadde fått det som de ville hadde det vært en straffbar handling å eie en bil. Angående EU så er det folket som bestemmer om vi blir med eller ikke, ikke partiene på stortinget og folket i Regjeringa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skal det stemmes FRP! ;) alle jeg har spurt skal stemme på frp så lurer på om det ikke blir Hagen som statsiminister årene fremover ja sombrero

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår