Gå til innhold

Badeand lyd på førersiden, hjelp :D


primerasri

Anbefalte innlegg

har prøvd å lese alle innleggene i primera forumet og muligens hører ikke denne tråden hjemme her...men, enda det har vært så mange tråder om knirkelyder, osv, prøver jeg å slenge ut et spørsmål likevel..

 

Fikk en "knirke" lyd fram på førersiden (venstre side) i helgen, prøvde å sette still bilen, la så hånden fram på hjørnet av bilen og prøvde å trykke bilen ned og slippe den opp igjen, når jeg gjør dette kommer det en "knirke lyd" i fra området der demperen sitter.. knirkelyden kan høres i små dumper og homper i sakte fart, eller ved litt brå svinging i liten fart..lyden blir vel overdøvet ved høyre fart, så den høres ikke da!

 

forslag på hva dette kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..spørs ja, blir dyrt dette da..?

 

I og med at dei ikkje selger lause foringer.. så kan det fort bli litt peng

ut av det!

 

Men ikkje ta nederlaget på forskudd.. er ikkje sikkert det er det..

Forresten så finnes det et annet valg og.. Polyblablablarutean et eller

annet foringer.. :D Like greit og handle inn det, og stappe inni isteden for.!

 

Hos meg var det klunke lyd når foringene var litt slarkne.. Ikkje knirke lyd..

Du får lete litt rundt under der, rive og slite litt her og der.. kanskje du finner

noe med litt slark i.!

NCCN (Nissan Car Club Norway)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tyder på bærearmer ja.

bytte de gjør du selv, er ganske enkelt. to skruer inne i motorrom, mener jeg å huske d var, og en bolt i andre enden av bærearmen. er fort gjort, hadde ikke min primera på forstillingkontroll etter bytte engang.

2014 Skoda Superb, produksjonsuke 42

x2004 Ford Mondeo ghia X

x2005 Volvo V50.

x1999 VW Passat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tyder på bærearmer ja.

bytte de gjør du selv, er ganske enkelt. to skruer inne i motorrom, mener jeg å huske d var, og en bolt i andre enden av bærearmen. er fort gjort, hadde ikke min primera på forstillingkontroll etter bytte engang.

 

 

Det stemmer det.. rimeligt enkelt og bytte..

Bærearmen er alikevel ganske dyr...!!

 

Så, kanskje like greit og sjekke opp på hva poly. foringer koster..! egturbo

eller hvordan det skrives skaffer det..!

NCCN (Nissan Car Club Norway)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår