Gå til innhold

Spotting av AC Cobra noen?

Ranger emnet

BMWCruiser

Anbefalte innlegg

Hei, noen som sitter på historier og bilder da de engang har spotta eventuelt prøvekjørt en slik bil?

Jeg har sittet på med denne,

Bestefars gamle AC Cobra 427 m/ Big block 7.0 liter på 550 hk:D

Oppd02_cobra5.jpg

Mer om bilen på http://www.bildilla.com/Oppdal8.html

BMWCruiser

MSN: lars_bp@hotmail.com

- 99 BMW 318i M-tech2

x 01 GOLF 4 Highline Generation

x 94 BMW 320iM Cabriolet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Trist å høre! Den nye eieren av cobraen på bildene over kjørte også den i filler etter et litt kraftig møte med en rundkjøring her nede i Grimstad. Hele karroseriet "ramla" av understellet! Nå har han kjøpt seg to nye, begge blå.

cobra6.jpg

cobra5.jpg

cobra7.jpg

Flytta skiltene fra den rød rett over for den observante;) Litt mindre motor dog foreløpig i denne bilen. ca. 400 hk....:p

BMWCruiser

- 99 BMW 318i M-tech2

x 94 BMW 320iM Cabriolet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.fedrelandsvennen.no/amcar/joyrides/bilder/cobra1.wmv

Skru opp lydanlegget deres på fullt og hør lyden fra Big blocken i den blå cobraen over plante seg i ørene deres! :D Helt rått! Rett og slett drømmebil!

BMWCruiser

- 99 BMW 318i M-tech2

x 94 BMW 320iM Cabriolet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, noen som sitter på historier og bilder da de engang har spotta eventuelt prøvekjørt en slik bil?

Jeg har sittet på med denne,

Bestefars gamle AC Cobra 427 m/ Big block 7.0 liter på 550 hk:D

Oppd02_cobra5.jpg

Mer om bilen på http://www.bildilla.com/Oppdal8.html

Denne holder på å bli bygget opp igjen... Kommer til å gå i Skien til sommeren :)

Andre

- 1973 Porsche 911 RSR

- 1990 Mazda 626 GLX Plus

- 1985 VW Polo Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne holder på å bli bygget opp igjen... Kommer til å gå i Skien til sommeren :)

Andre

Oisann! Dette vil jeg vite mer om! Hørte Gjensidige hadde solgt den til en oppretter ellernoe i Skien men de visste ikke om hva som ville skje med den. Fortell så mye du vet!

BMWCruiser

- 99 BMW 318i M-tech2

x 94 BMW 320iM Cabriolet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann! Dette vil jeg vite mer om! Hørte Gjensidige hadde solgt den til en oppretter ellernoe i Skien men de visste ikke om hva som ville skje med den. Fortell så mye du vet!

Vet jo ikke hvor mye han som eier bilen vil jeg skal si... Men det ble kjøpt av en oppretter ja, så den er under oppbygging nå. Kommer nok til å bli ganske strøken igjen.. Får nok se den på veien snart! Ble kjøpt av en voksen mann...

Andre

- 1973 Porsche 911 RSR

- 1990 Mazda 626 GLX Plus

- 1985 VW Polo Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet jo ikke hvor mye han som eier bilen vil jeg skal si... Men det ble kjøpt av en oppretter ja, så den er under oppbygging nå. Kommer nok til å bli ganske strøken igjen.. Får nok se den på veien snart! Ble kjøpt av en voksen mann...

Andre

Okai, kjekt å vite så mye som mulig da jeg satt mye oppi denne bilen da jeg var mindre og "lekte":) Mye måtta han gi? Hva var det som måtte gjøres? Lenge til den er ferdig? Kjenner du han?

BMWCruiser

- 99 BMW 318i M-tech2

x 94 BMW 320iM Cabriolet

Lenke til kommentar
Del på andre sider