BMWCruiser Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Hei, noen som sitter på historier og bilder da de engang har spotta eventuelt prøvekjørt en slik bil? Jeg har sittet på med denne, Bestefars gamle AC Cobra 427 m/ Big block 7.0 liter på 550 hk:D Mer om bilen på http://www.bildilla.com/Oppdal8.html Siter BMWCruiser MSN: lars_bp@hotmail.com - 99 BMW 318i M-tech2 x 01 GOLF 4 Highline Generation x 94 BMW 320iM Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar V Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 bestefars faktisk :D Siter 01- Mercedes Benz C200 Kompressor 86- Nissan Cherry 1500 [x]91- Mazda 323 GTX [x]86- Nissan cherry 1500- hærjebilen. [x]90- Vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWCruiser Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 ja hehe, litt hardere på gassen enn de fleste gamlinger kan man si...:) Siter BMWCruiser MSN: lars_bp@hotmail.com - 99 BMW 318i M-tech2 x 01 GOLF 4 Highline Generation x 94 BMW 320iM Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 eneste gangen jeg har sett en sånn en var i malaga, spania i sommer. satt på en buss på motorveien når den dro forbi så det rista i bussruta... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 var en i ørsta før... den endte i fjellveggen.. (men det gjor ikke noe) han har jo et par biler til og et par hundre mill på konto :P har dessverre ikke bilder lenger.. Han eigde http://www.automuseum.no men den er nedlagt nå.. Har foreksempel ford fra 1925? med 800hk :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWCruiser Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Trist å høre! Den nye eieren av cobraen på bildene over kjørte også den i filler etter et litt kraftig møte med en rundkjøring her nede i Grimstad. Hele karroseriet "ramla" av understellet! Nå har han kjøpt seg to nye, begge blå. Flytta skiltene fra den rød rett over for den observante;) Litt mindre motor dog foreløpig i denne bilen. ca. 400 hk....:p Siter BMWCruiser MSN: lars_bp@hotmail.com - 99 BMW 318i M-tech2 x 01 GOLF 4 Highline Generation x 94 BMW 320iM Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar V Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 ja hehe, litt hardere på gassen enn de fleste gamlinger kan man si...:) litt kos det da :D Siter 01- Mercedes Benz C200 Kompressor 86- Nissan Cherry 1500 [x]91- Mazda 323 GTX [x]86- Nissan cherry 1500- hærjebilen. [x]90- Vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWCruiser Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 http://www.fedrelandsvennen.no/amcar/joyrides/bilder/cobra1.wmv Skru opp lydanlegget deres på fullt og hør lyden fra Big blocken i den blå cobraen over plante seg i ørene deres! :D Helt rått! Rett og slett drømmebil! Siter BMWCruiser MSN: lars_bp@hotmail.com - 99 BMW 318i M-tech2 x 01 GOLF 4 Highline Generation x 94 BMW 320iM Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 fy flate, dette er vakre biler!!!! kiddie yummy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Hei, noen som sitter på historier og bilder da de engang har spotta eventuelt prøvekjørt en slik bil? Jeg har sittet på med denne, Bestefars gamle AC Cobra 427 m/ Big block 7.0 liter på 550 hk:D Mer om bilen på http://www.bildilla.com/Oppdal8.html Denne holder på å bli bygget opp igjen... Kommer til å gå i Skien til sommeren :) Andre Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWCruiser Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Håper på mye spennende lesing her angående disse bilene. Er bare det råeste og kulste som finnes. Sammen med Dodge Viper da....;) Siter BMWCruiser MSN: lars_bp@hotmail.com - 99 BMW 318i M-tech2 x 01 GOLF 4 Highline Generation x 94 BMW 320iM Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWCruiser Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Denne holder på å bli bygget opp igjen... Kommer til å gå i Skien til sommeren :) Andre Oisann! Dette vil jeg vite mer om! Hørte Gjensidige hadde solgt den til en oppretter ellernoe i Skien men de visste ikke om hva som ville skje med den. Fortell så mye du vet! Siter BMWCruiser MSN: lars_bp@hotmail.com - 99 BMW 318i M-tech2 x 01 GOLF 4 Highline Generation x 94 BMW 320iM Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Jeg har sett en rød Cobra i oslo, bislett en gang :) Siter 92 BMW 325i 94 VW Golf 1,8S [x] 01 Subaru impreza WRX [x] 92 BMW 318is [x] 87 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Oisann! Dette vil jeg vite mer om! Hørte Gjensidige hadde solgt den til en oppretter ellernoe i Skien men de visste ikke om hva som ville skje med den. Fortell så mye du vet! Vet jo ikke hvor mye han som eier bilen vil jeg skal si... Men det ble kjøpt av en oppretter ja, så den er under oppbygging nå. Kommer nok til å bli ganske strøken igjen.. Får nok se den på veien snart! Ble kjøpt av en voksen mann... Andre Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWCruiser Skrevet Mai 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Vet jo ikke hvor mye han som eier bilen vil jeg skal si... Men det ble kjøpt av en oppretter ja, så den er under oppbygging nå. Kommer nok til å bli ganske strøken igjen.. Får nok se den på veien snart! Ble kjøpt av en voksen mann... Andre Okai, kjekt å vite så mye som mulig da jeg satt mye oppi denne bilen da jeg var mindre og "lekte":) Mye måtta han gi? Hva var det som måtte gjøres? Lenge til den er ferdig? Kjenner du han? Siter BMWCruiser MSN: lars_bp@hotmail.com - 99 BMW 318i M-tech2 x 01 GOLF 4 Highline Generation x 94 BMW 320iM Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg