Simon Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 ja...da har jeg sett ennå en cobra!!!! Så den i dag når den kjørte ved godlia/ hellerud....var hos en kamerat av meg....så kjørte den opp forbi tveitasenteret!!! :) den var litt sær syns jeg for eieren hadde valgt en nesten pissegul og hvit fargekombinasjon :rolleyes: men men...bilen i seg selv er jo groooomm da!!! ;) hehe... elsker amcars Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mini Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Det gikk en sølvgrå en her i Bergen for ti år siden, hvor denne er nå vet jeg ikke. Det jeg VET er at det er en original 60-talls Shelby. Som sagt i en tråd jeg lagde var det en sølvgrå cobra som var på Sandaker for noen uker tilbake. Den var rå i lyden.. Han skulle snu midt i veien.. Gutten freste med den som F!!!.. Siter driftGP RCDCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Don T Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Det gikk en Cobra på Biri for noen år siden, men den ble solgt/byttet inn i flere andre biler.... Det gikk rykter om at han hadde original ramme på den, og at han hadde blitt tilbydd $ 100.000 for ramma. Bilen var mørk blå med hvite striper og nummer på. Den ble utstilt på det store Ford-treffet i Haakons Hall på Lillehammer i august 2000 og på Hunderfossen. (samme treffet). MEGET rå bil.... Daværende eier gikk dessverre bort altfor tidlig... R.I.P. Wimpy Siter Diverse biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossieman Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 x-en min har en blå ac cobra(det vil si foreldrene) Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg