Sea_West Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 det kan godt være mulig og det var den som var på rudskogen på tirsdag? Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v|ncenT^ Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Men når sant skal sies så går det endel cosworth i toten, så er ikke umulig den går her ( eid av mange villtotninger som vi blir referert som ) =P Siter '93 Audi S2 Hybrid ! sZwei '86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO" '87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil ! [x2] Type 44 quattro avant + sedan [x]'91 Audi Coupe quattro20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leo323 Skrevet Mai 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 jo det er den, den svinfte inn til høyre opp i boligområde rett før begby. rsen altså. supraen har jeg sett flere ganger nå, bor like ved. står en ftøff prelude med kule dekk på vei til sellebakk på høyresia, og en dritkul 944 på nabbetorp, hehehe hakke bodd her lenge men byner å bli kjent :P Siter buckle up Dorothy cause Texas is going byebye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 jo det er den, den svinfte inn til høyre opp i boligområde rett før begby.rsen altså. supraen har jeg sett flere ganger nå, bor like ved. står en ftøff prelude med kule dekk på vei til sellebakk på høyresia, og en dritkul 944 på nabbetorp, hehehe hakke bodd her lenge men byner å bli kjent :P Ta deg en tur på Køla sletta ved kråkerøy en helg, går ett par cossier der, de bilene du sa der nå er noen av de som står på Glemmen Videregående skole, kjenner begge som eier de, også er det en i klassen min som bygger 740tic nå, blir 500-600hk når han blir ferdig med den. sombrero vampire Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Ta deg en tur på Køla sletta ved kråkerøy en helg, går ett par cossier der, de bilene du sa der nå er noen av de som står på Glemmen Videregående skole, kjenner begge som eier de,også er det en i klassen min som bygger 740tic nå, blir 500-600hk når han blir ferdig med den. sombrero vampire HAHA jeg skal kanskje begynne på glemmen etter sommerferien. vk1 bilmek:D Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 HAHA jeg skal kanskje begynne på glemmen etter sommerferien. vk1 bilmek:D hehe, da kommer du til å gå i klasse med 4 stk som går i klassen min nå sombrero Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cross-box Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 den sierra cosworthen ble bygd av en kar fra eleverum trur jeg, vært i gatebil og greier, står om den på nett siden trur jeg, så ble den solgt til mandal (aust agder trur jeg) og så solgt til fredrikstad Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Men tidligere eier(e) hadde tilhørighet i Oppland/Hedmark. Og fra Mandal, vest agder Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_240t Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 http://www.gatebil.no/index.php?id=121 Siter Volvo 240TIC++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 sett bilen i elverum.. og på langvik camping nedpå her.. værste campingsplassen som finnes men.. hehe. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossi2wd Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 Og fra Mandal, vest agder Stemmer.. En kompis av meg hadde den 1 år ca.. En i fredrikstad som kjøpte den av han... åsse de 2 grommeste sammen =) Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossi2wd Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 den sierra cosworthen ble bygd av en kar fra eleverum trur jeg, vært i gatebil og greier, står om den på nett siden trur jeg, så ble den solgt til mandal (aust agder trur jeg) og så solgt til fredrikstad Den ble nok ikke bygget av han i Elverum.. Han kjøpte den slik, men lakka den på nytt igjen... Har vært veldig mye oppretting på den bilen... Blant Skiftet den ene siden av bilen heeeelt inn til tunnelen etter den havnet i et tre.. Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg