CRXdude Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Heisann! Relativt ny på forumet her! Tenkte jeg skulle signe meg inn her siden jeg kjøpte primera i går (byttet bort crx VTi) Sikkert vært oppe mye før, men hvordan er det med bare senkefjærer kontra senkefjærer m nye dempere, tenkte å senke 30mm (98mod gx) (Er vel så mye ute å få den stiv som lav) ps: ble overrasket å tight bilen var orginalt:) -Petter- Siter V6 FUN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedersen Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Velkommen til forumet :) og gratulerer med ny bil. ps: ble overrasket å tight bilen var orginalt Ja Primera er en artig bil å kjøre, og spesielt på svingede veier. Ligger svært godt på veien. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Heisann!Sikkert vært oppe mye før, men hvordan er det med bare senkefjærer kontra senkefjærer m nye dempere, tenkte å senke 30mm (98mod gx) -Petter- Velkommen ja... eg har senket min 40.. ingen problem anngående det med demperne... men skal bytte til gule koni fremme... Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CRXdude Skrevet Mai 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Ok, skal nok det jeg også Hvor handler du på nett da? Siter V6 FUN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 velkommen hit og grattis med et utmerket bilvalg! Når det gjelder dempere har jeg en post liggende der jeg selger KYB dempere som er minst like bra som koni bare billigere. Og myye billigere enn originale dempere. Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg