Henrik H Skrevet Februar 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2003 er det noen som vet om noen som kan lakkere en bil "etter jobben" i oslo-området? Helst asker/bærum. Kan gjøre forabeidet selv, pusse ned og pelle av deler... Bilen skal kun lakkeres utvendig i sølv metallic. Samme farge som den er.. Gi enten svar her eller send en PM :) Siter -77 242 Turbo -66 Ford 17m Super Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miCro Skrevet Februar 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2003 Er det vanlig sertifiserte folk du er ute etter, eller går det greit med svart arbeid..... Siter Kjerra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik H Skrevet Februar 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2003 så lenge det blir bra på billigst mulig måte er jeg fornøyd jeg :D :D Siter -77 242 Turbo -66 Ford 17m Super Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Februar 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2003 Hør med Christian Sommervoll....... Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik H Skrevet Februar 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2003 har snakket med en kollega av han.. han kan gjøre det, men tenkte å skjekke litt priser rundt først... Kan jo også få de som skal lakke hiroshimaraketten til njål å gjøre det,men de skulle ha litt mye ca$h for det :( Siter -77 242 Turbo -66 Ford 17m Super Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Februar 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2003 jau jau Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
renjål Skrevet Februar 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2003 men de som skal lakkere bilen min er fagfolk med god erfaring. vil helst at det skal se bra ut. derfor betaler litt ekstra .. bare litt :) jeppjepp Originally posted by Henrik H har snakket med en kollega av han.. han kan gjøre det, men tenkte å skjekke litt priser rundt først... Kan jo også få de som skal lakke hiroshimaraketten til njål å gjøre det,men de skulle ha litt mye ca$h for det :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Februar 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2003 Hør med dem som sponser lakkeringa på bilen min... INGE HØYER'S BILLAKKERING Holder til ved sinsen krysset i oslo.. du finner linken dem på sia mi. gå inn på sponsor-.. http://www.rdlx3m.com Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg