Gå til innhold

pris på baklykter med svart stripe i midten?

Ranger emnet

Volvo-Lars

Anbefalte innlegg

biltema har vel også lykter til vettige priser!

de har jo vite blinkers til 940 til 198kr stk.god pris det

noen som har sjekka prisen på baklykter der da?

vet at hvite blink til 240 har gått ut fra biltema sine lager, husker de siste ble solgt for ca 2 år siden her i byn.. så det e fare for at de originale og e vekke, siden fol kikkje finner de.. ps! biltemas hvite blink e stygge, e så hvite og lite gjennomsiktige, om det e en forståelig forklaring.. du ser hvertfall at de e biltema.. men nok om det..

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ett tips: vis du har baklampe som glasset er blitt matt på så rein gjør lampa og spray på med klarlakk!!! det har jeg akkuratt gjort på mine!

Det er nok ikke lovlig da. Men en del polish klarer faktisk å gjøre plastikk blank igjen. Ellers funker den grønne (tjukk) gummifornyeren til AutoGlym veldig bra på matt plast.

76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

82 MB 280SE W126-Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 9 months later...

at det ikke skal være lov å lakke lyktene sine med klarlakk blir vel å tøye strikken litt langt... blir da ikke akkurat som å sote dem eller noe da...

jeg vurderer forresten å kjøpe nye 740 baklykter på biltema, da jeg får hvite glass til øverste stripa og vil ha glass som har like bra finish på resten av lykten. Noen som har prøvd biltema sine baklamper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert ikke noe dårligere enn noe annet døm, antagelivis lagd på samme sted som de andre. Jeg tok å maskerte glassa mine og fylte igjen den gropa der det enten sitter chrom eller svart list i med noe berner guffe. Svart epoxi masse.

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider