Gå til innhold

Styling til Passat 3B

Ranger emnet

Darkstar

Anbefalte innlegg

• 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

http://www.clubb5.com

Dette er en amerikansk side, så noen av bilene er litt annerledes. US-style. Men alikevel SINNSYKT mange rå Passater der!! Du kan enten gå inn på B5 for the Month, eller inn på Members. Der vil du finne biler til medlemmene...

Har selv Bonrath-grillen på bildet, og den anbefales... Helt konge! Her er en av dem jeg fant...

post-2108-13804851170094_thumb.jpg

Det koster å være kar.... :D

Så mye styling...så lite penger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TIMMEY!!!!

ChrisDude: Kan det stemme at fangeren som er på bilde du la inn, er av merke JMS? Ser veldig lik ut den jeg har bestilt til min bil, og det er JMS. Er det din bil forresten?

Jo det er JMS spoiler og det er min bil.

Hvis du har bestilt deg den spoileren vil jeg anbefale deg og bestille litt grovere netting. Den netting som følger med er litt for myk syns jeg, den har lett for å deformere seg.

Du vil ikke angre på det kjøpet:)

Passat 1.8T variant

Bilen min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ChrisDude

Jo det er JMS spoiler og det er min bil.

Hvis du har bestilt deg den spoileren vil jeg anbefale deg og bestille litt grovere netting. Den netting som følger med er litt for myk syns jeg, den har lett for å deformere seg.

Du vil ikke angre på det kjøpet:)

Stilig... Har venta nå på spoileren i over 5 uker!! Bah! Men tror jeg får den nå til uka. Får dessverre ikke satt den på før om noen uker, da jeg må få lakkert den. Skal gjøres sammen med noen andre ting som må vente litt... Men gleder meg stort ;)

Tynn netting som følger med altså? Ikke mulig bare å forsterke den litt da? Etter min smak, så er nettingen du har på din litt for grov. Du ser liksom rett igjennom. Spesielt på venstre-siden på din. Har du satt nettingen loddrett der? Kontra vannrett på de to andre? Pga lite netting eller? Det gjorde den ihvertfall litt mer gjennomsiktig. Er spoileren bare litt skitten, eller har du vært nedi med den?

Ser du, som meg, har motorvarmer-støpsel integrert. Da er det bare nederste delen av fangeren som skiftes, eller? Fiksa du det selv, eller var det mye styr?

Har selv en lik bil din. 98 stv TDI Highline. Sort. Har gjort en god del på den nå i vår, og skal snart få tatt noen skikkelige bilder av den. Blir vel så snart jeg har fått på spoileren tenker jeg ;)

Det koster å være kar.... :D

Så mye styling...så lite penger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde flaks når jeg bestilte min, han hadde allerede en på vei fra Tyskland så jeg ventet ikke mer en 2 uker.Den nettingen jeg har på er den orginale og er litt for tynn syns jeg da den vrenger seg etterhvert, så den skal jeg bytte ut men en litt grovere.

Spoileren min har sprekt et par steder ja, det er de ubrukelige veiene her i landet som skylles det, samt så er spoileren litt av det tynneste laget, så nå har jeg forsterket den med eksta poyester på baksiden. motorvarmeren var der når jeg kjøpte den.

For å sette på den nye spoileren så tar du bare av den nedre svarte delen samt luftintaka i fangeren, så kutter du bare vekk festene til nedre delen, selve jobben tar vel en 2-3 timer tenker jeg etter at du har tatt av fangeren som bare tar 10 min.

Nå skal jeg snart få fikset det synlige på fangeren og, skal lakke fangerene, panser og kanalene på bilen så da blir den så god som ny og litt bedre:)

Er det noe mer du lurer på ang spoileren er det bare å spørre.

Du får legge ut noen bilder etterhvert da.

Jeg har også fått gjort en hel del i løpet av vinteren/våren.

så det begynner å hjelpe seg.

Ellers kan du se hva jeg har gjort her: Min Bil

Passat 1.8T variant

Bilen min

Lenke til kommentar
Del på andre sider