Gå til innhold

Spiller

Ranger emnet

Gjest nidaroo

Anbefalte innlegg

Hva er dem 4 utgangene som er rød og kvite på cd spillern?

Og hva er den grønne til?

Kanskje på tide du leser en bok eventuell annen lektyre.

Jeg kan anbefale:

Bruksanvisning

Car Stereo Cookbook (finnes på http://www.bokkilden.no)

Mitt råd er at du holder deg langt unna bilstereoinstallasjoner i en god stund frem til du vet hva som er forran og hva som er bak på de ulike ting. Dine spørsmål gir klare inntrykk av at du mangler selv det aller mest elementære av kunnskap. Resultatet av dine eskapader kan da bli ødelagt utstyr mm.

Som andre her har sagt også, søk på forumet, eller andre steder på internet før du slenger ut 30-50 poster som du garrantert finner svar på andre steder.

Dette er et velment råd så ufine kommentarar av den typen du tidligere har kommet med, kan du spare deg for.

mvh

Glenn

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spørr du bare for å spørre? eller vet du rettogslett ikke hva du driver med?

Rød og hvite utganger er lyd utganger. høyre og venstre. front og rear.

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du skal følge rådet til Glenn, kjøp deg en bok, søk på internett og les her på forumet, men ikke legg inn flere svar og spørsmål her... på svært lenge...

Hvordan kan du anbefale en bruker her på forumet å kjøpe en Boss spiller når du ikke engang vet hvordan du skal koble opp din egen?? I tråden om anbefaling av billig båtstereo skriver du att du er kjempe fornøyd med spilleren, men i en annen tråd her på forumet så lurer du på hvorfor den gamle Blaupunkt spilleren din spiller så mye bedre.... er det mulig? doh

Bare hyggelig å hjelpe folk med spørsmålene dems, men ikke når det blir så usaklig som dette...

Se på dette som konstuktiv kretikk, ikke noe annet

Hilsen

Pål B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår