Gå til innhold

Video: "Rååå Vectra"

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

:roll: nå må noen se å få kjørt på den bilen eller noe !!

herregud noe så jalla !!!!!!!

åsså kalle det rått !!!!!!!! hahahahaahahahaa :roll:

latterlig er det rette ordet !!!!!!

får nesten lyst til å selge vectraen min bare for att den bilen ødelegger for oss som bygger vectraer som ser ut !!

men denne gjør så absolutt ikke det !!

gi dere mens leken er god !!!

møter jeg deg med bilen en gang , så får du fingeren !!

Opel Astra G Coupe Turbo

Opel Vectra A Turbo !!R.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

møter jeg deg med bilen en gang , så får du fingeren !!

ahahahhaha

Det verste er vel at denne bilen var på en bilutstilling, sammen med trådstarters mitsubishi galant. Hadde følt meg snytt hvis jeg hadde betalt for å se på disse bilene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han burde kikka litt på en kompis av meg sin vectra så han kunne fått seg litt inspirasjon.Va på vårmønstringa blå med hvite tsw venom felger.Du såg den vel kanskje.Det er en pen vectra!!

De felgene er noe av det styggeste man kan tre dekk rundt etter min mening, så jeg er nok uenig i akkurat det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De felgene er noe av det styggeste man kan tre dekk rundt etter min mening, så jeg er nok uenig i akkurat det.

Vectraen Nos Kicker parkerte rett ved på treffet er pen. Gjennomført. Men, tror dere han likte den? Alt var hvertfall skikkelig festet og lakkert. :rolleyes:

DSCF5702.JPG

DSCF5664.JPG

DSCF5662.JPG

Pungteret her da :p

DSCF5660.JPG

EL DIABLO Alias Italiano Power

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vectraen Nos Kicker parkerte rett ved på treffet er pen. Gjennomført. Men, tror dere han likte den? Alt var hvertfall skikkelig festet og lakkert. :rolleyes:

DSCF5702.JPG

DSCF5664.JPG

DSCF5662.JPG

Pungteret her da :p

DSCF5660.JPG

Kan ikke si att jeg syntest denne var noe særlig heller jeg da.. Hvor mange fangere er den frontfangern "smidd" ihop av? Personlig så liker jeg litt "renere" linjer som følger formen til bilen. Men stort pluss for att det ikke var en enorm alu. vinge bak. :)

- '92 Honda civic vti

- '99 Honda Integra type R - (solgt)

- '92 Honda civic vti (solgt) -

- '93 Honda crx del sol vti (solgt) -

- '95 Honda Accord 2.0i (solgt) -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var iallfall 1000 ganger fetere enn han andre sin (Den sølv/blå).

Skal ikke krangle på det nei... ;)

- '92 Honda civic vti

- '99 Honda Integra type R - (solgt)

- '92 Honda civic vti (solgt) -

- '93 Honda crx del sol vti (solgt) -

- '95 Honda Accord 2.0i (solgt) -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stylingen på den sorte vectraen er hvertfall sparklet, lakkert og festet skikkelig. Altså han har gjort en meget bra jobb med alt han har gjort med bilen. Alle detaljer. Så er det opp til en hver om de liker helheten eller ikke. Arbeidet og gjennomføringen er ingen ting å si på.

Nos Kicker sitt sluttresultat ser kanskje ok ut på film i dårlig oppløsning eller på avstand og på bilder, men ser du den i virkeligheten så ser ikke bilen ut. Ikke noe som er perfekt. Til og med felgene er kantkjørt.

EL DIABLO Alias Italiano Power

Lenke til kommentar
Del på andre sider