Espen|3k Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Kjøpte det nye gatebil-bladet på Esso i stad. Var et ålreit blad, var vel nesten alle eller alle reportasjene som har vært i motorbørsen og på gatebil.no pluss noen til. Litt over 50 reportasjer, sto jo det samme men var et ok blad, store fine bilder og sånn :) Også var det program for alle gatebiltreffa og litt forskjellige gatebil info også annonser for powerzone etc. da... Kostet 49,- Syntes det var verdt det... Men litt skuffende at de hadde faktisk klart å ta med hele tre reportasjer om TS-Racing R4R'n, to av dem var helt like, gatebil har jo hatt to forskjellige da, men de hadde faktisk to av den samme reportasjen... http://www.gatebil.no/index.php?id=389&pageid=116 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leeny Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 jøss må dra og kjøpe jeg og! :D Siter '92 Honda Civic LSi x '86 VW Golf 2 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iluv2xlr8 Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Det så ut som om bladet bare er kastet sammen, for så mye skrivefeil har jeg aldri sett i et blad tidligere. Pleier vanligvis ikke å bry meg om slike ting, men i dette bladet klarte de ikke å skrive en linje rett engang uten å ta med noen skrivefeil... Og ja, skikkelig unødvendig med TS-Audien 3 ganger.... :rolleyes: Siter -> 99' Nissan 200SX S14a Racing Edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Er dette bladet tilsalgs på alle bensinstasjoner eller må jeg på narvesen / mix og de der? Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 To identiske repotasjer i samme blad??? Høres jo VELDIG seriøst ut... hva med å lese gjennom bladet selv før man gir det ut? :rolleyes: doh Jaja... Må vel kjøpe det jeg og før jeg gir det dårlig kritikk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fridjow Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Kjøpte det nye gatebil-bladet på Esso i stad. Var et ålreit blad, var vel nesten alle eller alle reportasjene som har vært i motorbørsen og på gatebil.no pluss noen til. Litt over 50 reportasjer, sto jo det samme men var et ok blad, store fine bilder og sånn :) Også var det program for alle gatebiltreffa og litt forskjellige gatebil info også annonser for powerzone etc. da... Kostet 49,- Syntes det var verdt det... Men litt skuffende at de hadde faktisk klart å ta med hele tre reportasjer om TS-Racing R4R'n, to av dem var helt like, gatebil har jo hatt to forskjellige da, men de hadde faktisk to av den samme reportasjen... http://www.gatebil.no/index.php?id=389&pageid=116 Bladet du har kjøpt er kun en sammling av litt forskjellig Gatebil stoff som er satt sammen av Gatebil på vegne av Hjemmet Mortensen. Dette er det samme forlaget som har Motorbørsen hvor Gatebil har spalten "Ukens gatebil." Første utgave av det nye bladet er ikke utgitt ennå, når utgivelsen av det blir er foreløpig ukjent. Legg også merke til at forlaget som står bak Gatebil bladet er Se & Hør forlaget, ikke Hjemmet Mortensen. Gatebil bladet vil bli mye mer omfattende og med et mye rikere innhold. Så linken du henviser til er ikke for det bladet som er i salg nå. Mvh Christian Helleberg :) Siter http://www.gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Okey, ja stussa på det med at det er forskjellige forlag... Kult at det som kommer blir litt mere seriøst osv da... For detta var bare kasta sammen, med en haug av skrivefeil, er et avsnitt der det ikke er annet! Tar helt av! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fridjow Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Okey, ja stussa på det med at det er forskjellige forlag... Kult at det som kommer blir litt mere seriøst osv da... For detta var bare kasta sammen, med en haug av skrivefeil, er et avsnitt der det ikke er annet! Tar helt av! Bladet som kom nå er jo veldig bra i seg selv, og vekker gode minner ifra fjorårets sesong :) Det er to dedikerte Gatebil ansatte som har brukt flerfoldige timer for å få gitt ut det bladet som er i salg nå. Div skriveleifer :) osv har desverre skjedd etter at det ferdige produktet forlot Gatebil`s hender :rolleyes: Men sånt skjer når det kun skal lages i et eksemplar (sammlerverdi? :) ), ser man bort ifra disse bagatellene har jo dette bladet blitt veldig bra. Syns personlig det er kult å ha noen av de beste Gatebil reportasjene sammlet i et blad med relativt mye bedre farger og skarpere bilder enn hva det vanlighvis er. Siter http://www.gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Skarpe bilder? Bedre farger? Det er jo fortsatt avispapir? :rolleyes: Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Skarpe bilder? Bedre farger? Det er jo fortsatt avispapir? :rolleyes: Hvem har sagt at dette bladet er i avispapir a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wroom Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Hvem har sagt at dette bladet er i avispapir a? Han snakker vel om bladet som kom ut på mandag, samme papir som i Motorbørsen sine. Det er vel trykt i Motorbørsens trykkpresser, altså på deres standard papir. Når Gatebil-bladet i samarbeid med SHF vil det ikke bli trykt på samme papir som et blad som gis ut hver uke, men på kvalitetspapir, slik som på Autofil eller for Max Power som espsko er sterkt knyttet til. Og hvis han mener det ikke er skarpe bilder det de har tatt, lurer jeg på hva definisjonen skarpt er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Han snakker vel om bladet som kom ut på mandag, samme papir som i Motorbørsen sine. Det er vel trykt i Motorbørsens trykkpresser, altså på deres standard papir. Når Gatebil-bladet i samarbeid med SHF vil det ikke bli trykt på samme papir som et blad som gis ut hver uke, men på kvalitetspapir, slik som på Autofil eller for Max Power som espsko er sterkt knyttet til. Og hvis han mener det ikke er skarpe bilder det de har tatt, lurer jeg på hva definisjonen skarpt er. Altså som du ser i 1 innlegg har jeg bladet, det er ikke noe avispapir i det... Er tynt bilde papir, ikke noe grovt avispapir nei.... Er tynnere sider enn i Bilsport, autofil o.l. men det er ikke noe motorbørsen papir... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nrd Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 "Leste" dette bladet i dag. Møkkablad! Alle reportasjene ligger enten på gatebil.no eller så har de vært i Motorbørsen. Ser ingen grunn til å kjøpe dette bladet. Bla gjennom alle sidene med reklame bare for å finne ut at eg har lest alle reportasjene før. doh Siter - BMW 520i x VW Golf II - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
328ci Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Gatebil er ikke lenger hva det var, og bladet er virkelig noe bedre.. En del av bilene det er laget reportasje om er det nesten ikke gjort noe med en gang.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Vil minne om det som er skrevet over her, dette er ikke et blad utgitt av gatebil, det er noe motorbørsen i samarbeid med gatebil har gitt ut. Det nye offisielle gatebil bladet som skal komme blir laget av Se & Hør... Dette var bare ment som en samling av gamle og noen få nye reportasjer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg