TAm Skrevet Mai 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2002 Er det virkelig ingen Firebird eiere her? Har selv en 1975 Trans Am som jeg har hatt i svært mange år. Er ikke ofte jeg ser noen slike på veien lenger. Står alle i garsjer eller er de skrotet? Siter Imponert...men ikke overrasket. Låven racing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Uffe Skrevet Mai 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2002 Hej TAm! Jo, vi är här!:D Du har även en bekant ifrån Norge som är medlem i Trans Am Club of Sweden med ca: 500 medlemmar, bla i Norge, Finland, Färöarna, Danmark och USA. Besök gärna http://www.tacs.nu där du hittar många bilder på våra bilar under medlemsbilar samt andra bra länkar och ett eget webforum med många inlägg och diskussioner i. Siter Hälsningar Uffe, Turbo Trans Am-89 pace car Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TAm Skrevet Mai 7, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2002 Da er jeg ikke alene . Antar jeg kommer til å melde meg inn i klubben. Siter Imponert...men ikke overrasket. Låven racing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Uffe Skrevet Mai 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2002 Vi är även så flotta att vi har olika sektioner i landet varav en i Värmland (närmast Norge) och har en träff i Karlskoga (Gelleråsen motorstadion) 1/6 där vi kan prova på att köra lite bana och talas vid lite (ljuga ;-) Om du har fler frågor eller vill ha mer information om klubben kan du maila mig på: 021.335004@telia.com Hälsning fra sekreteraren i TACS / Uffe Siter Hälsningar Uffe, Turbo Trans Am-89 pace car Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ban-One Skrevet Mai 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2002 Nåja, det er nå flere her i norge som kjører TA. Har selv en 77 special edition med 400 og 4 trinns manuell, som er min helårs-bil ( desverre). Den ser også ut deretter :-( . Har en kamerat som er på utkikk etter en TA eller en formula av andre generasjon. Han er like Pontiac-frelst som meg . Kom så vidt i snakk med en fra TACS på ekeberg i går, men måtte dra ( Unga maste litt :-) ). Hadde vært moro å fått pratet litt mer med ham. Han hadde en 77 SE TA med hvitt interiør. Har selv skrudd på bilen min siden jeg kjøpte den i South Carolina i 1988, så jeg kan vel litt om disse. Uffe, hvor mange nordmenn har dere som medlemmer ?? Disse bor vel hovedsaklig på østlandet tenker jeg. MVH Ban-One:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Uffe Skrevet Mai 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2002 Ban-One, Jag tittade i medlemsregistret och skickade information om de Norska medlemmarna till TAm, jag tror det var 6st. medlemmar i Norge. Tror att de även bor på västlandet. Maila mig gärna om du vill ha deras adresser för att ha kontakt med dom. Eller varför inte gå med i Trans Am Club of Sweden? Siter Hälsningar Uffe, Turbo Trans Am-89 pace car Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kai_willy Skrevet November 11, 2002 Rapporter Share Skrevet November 11, 2002 Har en meget flott transam tilsalgs Pontiac Transam 1979 modell Ring Willy for mer info! 915 77 770 mail kai_willy@everyday.com for bilder Siter x 1986 Chevrolet Camaro SC (solgt) 1988 Volvo 740 GL 2.3 1988 Volvo 240 GLE 2.3 1980 Tempo Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet November 11, 2002 Rapporter Share Skrevet November 11, 2002 Originally posted by Ban-One Nåja, det er nå flere her i norge som kjører TA. Har selv en 77 special edition med 400 og 4 trinns manuell, som er min helårs-bil ( desverre). Den ser også ut deretter :-( . Har en kamerat som er på utkikk etter en TA eller en formula av andre generasjon. Han er like Pontiac-frelst som meg . Kom så vidt i snakk med en fra TACS på ekeberg i går, men måtte dra ( Unga maste litt :-) ). Hadde vært moro å fått pratet litt mer med ham. Han hadde en 77 SE TA med hvitt interiør. Har selv skrudd på bilen min siden jeg kjøpte den i South Carolina i 1988, så jeg kan vel litt om disse. Uffe, hvor mange nordmenn har dere som medlemmer ?? Disse bor vel hovedsaklig på østlandet tenker jeg. MVH Ban-One:) Står en TA firebird 455cid i notodden....har dessverre ikke vært kjørt på noen år og er derfor ett prosjekt Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvindal Skrevet November 22, 2002 Rapporter Share Skrevet November 22, 2002 Hvis det er noen som kjenner noen eller noen som har tenkt på 82 trans am, (nyere karr.) så kan de ta kontakt med meg. Selges billig. Siter 07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;) 94 Audi RS2 77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++ 98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser 08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Firebird eier her! 1975 Pontiac Firebird med 400 motor. Prosjekt som er ferdig snart.. Lakkering og bytting av bakskjermer gjenstår. Så regner med å cruise i april Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 firebird eier her og!!!(ble i går!) 82 trans am recaro edition, 305 Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kai_willy Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 Morro! Får vi se noe bilder da kanskje? Har vært og tittet på endel sånne selv jeg, før det ble camaro kjøp. Siter x 1986 Chevrolet Camaro SC (solgt) 1988 Volvo 740 GL 2.3 1988 Volvo 240 GLE 2.3 1980 Tempo Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kai_willy Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 Så nå at dette er en virkelig gammel tråd! hehe, den transamen som står nevnt lenger opp her er solgt for en god stund siden;) Siter x 1986 Chevrolet Camaro SC (solgt) 1988 Volvo 740 GL 2.3 1988 Volvo 240 GLE 2.3 1980 Tempo Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Mars 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2004 hehe... den er grei...aner ikke hvordan jeg legger opp bilder så jeg sender tråden til salgsannonsen jeg: http://www.autozentrumhelgeland.no/website.aspx?objectid=1&displayid=1226 :) Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Originally posted by tvindal Hvis det er noen som kjenner noen eller noen som har tenkt på 82 trans am, (nyere karr.) så kan de ta kontakt med meg. Selges billig. sannsynligheten for at du er eier av den ennå er vel liten..men må jo bare spørre..hehe :) om du har den ennå..ska den isåfall fortsatt selges? og om ja..hva er prisen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg