FriX-244TiC Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 er det på min 80 oxo Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TAm Skrevet April 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Mener bestemt det er en spak (på førersiden av bilen) i grillen. På en 71 modell jeg hadde satt den i øverste del av grillen mens på den jeg har nå sitter det et t stykke i en vaier i nedre halvdel av fronten. Siter Imponert...men ikke overrasket. Låven racing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trans75/77 Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Takker for svar alle sammen :bok Må studere litt nærmere på hvor panseret åpnes på 77/78 mod. På min åpnes den også i fronten like med støtfangeren. Men fronten som er litt nyere ser da så mye mer kompakt ut (ingen hull til panseråpner som synes der mener jeg...) :pray Om det skulle bli vanskelig å finne ut.. kan man vel altids bygge noe selv også... :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiNGo Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Hey Hey :) Som dere kan se på bildene mine, stikker panserwiren med håndtak ut under fangern. Jeg glemte å "putte" den inn over forstillinga før jeg tok bildet :) Tror det er originalt sånn.. men var av og til no jeevla hærk å få åpna.. Rykke og dra og snu og.. Først åpnes det littegrann, løft opp, så tok jeg panseret littegrann ned igjen, og dro en gang til så kan man løfte panseret. Hehe. Og vips.. der sitter en 6,6 liters go'sak. Litt flekkete men pytt.. http://cyberdel.zf.no/images/badboy_v001_pic013w.jpg Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Fett! :D Skal kjøre en sort 1981 Turbo T/A i morra jeg. ÅÅÅ som jeg gleder meg!:D Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rx7beast Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 hei jo da det er sikker mange som har en ta stående...slik som meg...hehe prosjekt..har en 77 ta som jeg driver med når jeg har tid.. blir ikke mye av det men. kos å høre at flere bandit eiere her... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trans75/77 Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 Tøff bil dingo!! Håper min blir slik etterhvert også!! Min ser ikke akkurat like bra ut enda :respect Men min skal lakkeres til høsten... pluss at jeg som sagt skal ha ny front og bakfanger!! Få på gull-ørnen til slutt så tenker jeg det skal bli mye kos:hide Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Hvilken farge skal du ha? Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiNGo Skrevet Mai 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 Ville bare si ifra at jeg ikke eier denna bilen lenger da.. hehe. Den ble solgt for 2 år siden. Men har fortsatt bilde av den i profilen min ;) Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trans75/77 Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Hvilken farge jeg skal ha?? Min skal i så fall bli svart med gull-ørn. Blir "Smokey and the bandit" opp av dage. Det eneste som ikke blir likt i forhold til filmen er manglende t-tak pluss at min har skjermbreddere bak (kjører med 305/50/15 dekk bak!!)onfiredevi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 Hvilken farge jeg skal ha?? Min skal i så fall bli svart med gull-ørn. Blir "Smokey and the bandit" opp av dage. Det eneste som ikke blir likt i forhold til filmen er manglende t-tak pluss at min har skjermbreddere bak (kjører med 305/50/15 dekk bak!!)onfiredevi har du bilde?? det der må jeg se! hehe (vet ikke om jeg er så fan av skjermbreddere på den bilen men.. kan jo hende det ser bra ut.. hehe) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trans75/77 Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Hvordan får jeg lagt ut bilde her da!!?? Har prøvd, men ikke skjønt helt hvordan jeg gjør det!! :wonder Egentlig ikke så stor fan av de skjermbredderne jeg heller, men må skifte hele bakskjermen hvis jeg skal ha de bort... så de blir der!! Håper de blir mer passende når jeg får på fronten fra 77 med orginale skjermbreddere og den spoileren under!! :afro Fikk foresten festebrakettene til fronten fra USA i går... da var det rene juleaften her... hehehe.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiNGo Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Uff blir lei meg rett og slett mens jeg leser om dere andre som fortsatt har trans am.. hehe. Er så utrolig mye glede en sånn bil gir i forhold til den typiske ungdomsbilen. Nå har jeg jo en tøff Manta prosjekt men det blir aldri det samme.. må være amerikansk V8 på minst 5 liter før det blir SKIKKELIG morro. Med gjeld opp etter ørene er det et langsiktig ønske.. :jail Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Bygg mantaen og selg den da vel!;) Koster ikke all verden med T/A. Husk at 77en er veteran til neste år! ;) Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trans75/77 Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Bygde en bmw e-34 for 2 år siden!! Plukken den helt ned og lakket den, samt satte i en 3,5 liter sekser!! Går bra og brummer godt den..... men amcar er noe helt for seg selv da!! Blir en helt annen følelse!! Kjøp en trans am i USA da vel.. nå er jo kursen så gunstig også!! Dollaren har ikke vært så lav siden 1970 tallet!! (NB... har bmw'en som bruksbil fortsatt da....) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg