Gå til innhold

Fra begynnelsen til nå..

Ranger emnet

eNoffer

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Etter dette ble det litt stereo-bygging, men dette har jeg ingen bilder fra. Stereoen er uansett byttet ut et par ganger siden da. Gikk til innkjøp av kameigrill og øyelokk, samt 17" sommerhjul. De gamle sommerfelgene gikk inn i vintertjeneste. Neste investering var RS-fanger

Golfkristoffersidebilde.jpg

Bedre med en god trekant enn en ond sirkel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da RS-fangeren var på plass, ble de ulakkerte listene enda mer fremtredende. Fikk derfor lakkert lister, dørhåndtak og nedre del av bakfanger. Gikk samtidig til innkjøp av MagicColour baklykter fra Hella, og effektanlegg fra kat og bak

IMG_0041.jpg

IMG_0042.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det på tide og bygge litt stereo. Satte inn coaxial-sett i bakdørerene, bygde ned en 4-kanals Rockford-forsterker i reservehjulsbrønnen(til å drive høyttalerne), sub-kasse som drives MTX 2-kanals forsterker(brokoblet). Dette styres fra en Kenwood KVT-920DVD(solgt nå)

Spilleren:

Golfinnvendig.jpg

Bagasje:

111-1108_IMG.jpg

Sub-forsterker:111-1113_IMG.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spekulerte en periode på å cleane bakluka, men etter å ha sjekket litt priser rundt omkring ble dette lagt på is. Fjernet viskeren bak, og slo meg til ro med dette. Kom over et par 8,5x19" Mille Miglia-felger våren 2003, og fant ut at disse måtte være perfekt for meg.

IMG_5619.jpg

Synes i ettertid ut at disse var noe åpne, og te-fatene av noen bremseskiver kommer litt for godt frem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da disse var på plass var jeg igrunn ganske fornøyd, men som kjent er det ikke enkelt å stoppe når en først er bitt av basillen. Fant ut at jeg måtte gjøre noe med speilene og vurderte å lakke festene på dem som sto der. Valget falt isteden på "m3-speil". Disse ble montert, og omtrent samtidig fikk jeg på klar-glass sideblinkers

107-0746_IMG.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha blitt "rævkjørt" på en parkeringsplass måtte jeg ha nye baklykter. Kjøpte "lexus-lykter", noe jeg angrer smått på. Nye(brukte) lykter av typen jeg hadde er derfor underveis. Har i tillegg fjernet øyelokk, samt montert en vinge over bakruta. Bilder av dette kommer. Høsten 2004 monterte jeg justerbare gule koni, samt stabstag mellom toppen av fjerbenene. Dette var en åpenbaring med tanke på veigrep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senkefjærer og gule koni med justerbart trykk/hardhet. Kjørte et par sesonger med org. dempere, og bilen var akkurat like lav/høy med dem som med koni-demperene.

..Hillmeister: Synes ikke 19" er for stort, men felgene mine er kanskje noe åpne med tanke på de små bremsene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider