Nedi Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 VELDIG LITE gjort, men hva har jeg gjort ? noen som ser ? (vet du ser d MSpeed) orig mod nedi Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorThy Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 tatt vekk bakdøra og kanskje gjort den litt kortere og den ble bra synes jeg Siter i'm sick of following my dreams, i'm just gonna call them and hook up with 'em later. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 tatt vekk bakdøra og kanskje gjort den litt kortereog den ble bra synes jeg Ja og bredere framdekk. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 hehe. .nå ser jeg det.. ble noe annet når de var atmed hinanden. good job! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stev-1 Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 du har fjærnet bak døra bredda fordekket.... er ikke hundre prosent på om du har gjort den kortere???+ har du det?? mixa på kanalene...( skjørtet)... og bakruta bak sjåfør siden... har du tatt bort den lille svarte lista ved ruta... er dt noe mer du har gjort??+ Siter Toyota SUPRA<3 nissan skyline<3 nissan 300ZX<3 dodge viper<3 mazda rx-7<3 er drømmebila 2pac R.I.P 1971-1996 the world lost a real THUG.. !!!THUG LIFE!!! show 2pac :respect .. listen to 2pacs music.. :dj :peace: out Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 du har fjærnet bak døra bredda fordekket.... er ikke hundre prosent på om du har gjort den kortere???+ har du det?? mixa på kanalene...( skjørtet)... og bakruta bak sjåfør siden... har du tatt bort den lille svarte lista ved ruta... er dt noe mer du har gjort??+ nm i spørsmålstegn? :titties: Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mi3kael Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 ble sinnsykt bra...jeg ser du har gjort den om til 2dørs...kansje det er noe mer..skal se etter:P....jo den greia bak i vinduet..det ble mye kulere enn orginalt...så har du tatt vekk bensin hatch'en...ja dte var vel det tror jeg:Pja og bredda bakdekket og fiksa skjørtet :) :) :) Siter suzuki dr big 50// tenker på Aprilia rs 125 eller en Honda enten nsr eller cbr. dette er msn adressen min for andre bilinteriserte ;) :pray mikael_sandoy@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 takker for CC, har faktisk breddet skjermene forran og bak...... i tillegg til alt det andre dere har sett da....ordner litt på skjørtet og littegranne på fangeren hvor skjermbuen kommer ned.... Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 ble jo fet den der.! lite gjort ja, men det lille du har gjort er laget veldig bra;) veldig fin 2 dørs konversjon.. Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mr. Omega Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Lurte på åssen ha lagde Cupé Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 lurte du på HVORDAN jeg lagde coupe? Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mi3kael Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 hehe...her lærer man ikke bare modding..også norsk skrivefeil blir tatt med.,..det er bra...;)...stå på nedi:) Siter suzuki dr big 50// tenker på Aprilia rs 125 eller en Honda enten nsr eller cbr. dette er msn adressen min for andre bilinteriserte ;) :pray mikael_sandoy@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 lurte du på HVORDAN jeg lagde coupe? Helt feil.. Han lurte på hvordan du lagde kupé;) X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mi3kael Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 jamen han skrev åssen...dete r feil...man kan si det men ike skrive det...som jeg oppfattet det så var det sånn hvertfall:P..hehe Siter suzuki dr big 50// tenker på Aprilia rs 125 eller en Honda enten nsr eller cbr. dette er msn adressen min for andre bilinteriserte ;) :pray mikael_sandoy@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 jada, Mi3kael.. jeg bare så en feil hos Nedi også, så da måtte jeg bare rette på han også:P X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg