R_sport Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 holder på å bytte kamaksling og reg.reim...kor er merka til til nederste reimhjulet til reg.reima...nullstillinga.. noken som har link til heile framgongs måten? :rolleyes: håper på raskt svar...må ut å køyre i kveld:P Siter 1997 Volvo 960 T6R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Er et merke på dekselet...Ellers er det vel et grovt hakk inni blokka en plass...Så det lett når eg skifta reim på min... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_sport Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 ja..fann et merke på dekslet på det øverste reimhjulet men fann ikkje nede... tenkte det ville passe bra å spør her mens vi alikavell va bort å spiste mat bytter kam-akslingen siden bilen gikk kun 120 å vi vart frå kjørt av en Opel corsa 1.4 å d va F*** meg flaut så kan ikkje ha det slik!! angry Siter 1997 Volvo 960 T6R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Er et merke på dekselet helt nede på veiva...Sett han på merke 0.. Står 10 og noe ant der og...husker ikkje.. *noen hjelpe** :titties: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_sport Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 ja veiva var ikkje nåke problem...men tenkte på reimhjulet TIL register reima fann merka til veiva så dei står rett...men det var kun nederste reimhjulet til register reima som står igjen...reimhjulet står på akslingen som går til bensin pumpe og fordelar.. Siter 1997 Volvo 960 T6R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Har du et bilde? Husker ikkje no.. Men huska eg skifta strammehjulet på min når eg bytta reim(dyrt) Kan no ikkje huske at det var noe problem med merkene... :titties: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 når du nullstilller motoren, skal alle hakka stå likt. einaste du trenge å vere oppmerksom på er at motoren står nullstilt å hakke på toppdekselet på motoren står likt med de hakket på reimhjulet på kammen..då står de reimhjulet til den kammen so styrer tenninga å bensinpumpa rett.. om du er i tvil.. Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_sport Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Jaja...vi stikker ut å prøver igjen :rolleyes: takk for svar ivertfall!!! Siter 1997 Volvo 960 T6R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 jessda..ring da om de ikkje funka:P hehe Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 når jeg sjekka "tima opp reima mi" måtte Jeg sikte med meter. Gjennom kile sporet på det nederste tannhjulet. å så at meteren pekte på det merket på reg. reima. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 på kammen e d jo "hakket" som er merket, på "mellom akselen" som styrer fordeler og evt bensinpumpe har jo et hakk/lite hull i seg... hvis ikke er det jo bare å ta av fordelerlokket å se at rotoren er rett... på veiva er jo styretappen merket...... :) Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.