Gå til innhold

Golf Vr6

Ranger emnet

Gjest //TCCW

Anbefalte innlegg

bensin forbruket på vr6en er høyt me dei ej kjenner som kjører de, dei bruker lett 1,5L på mila, men dei kjøre jo so som so oxo da... så vis du ikke er av den aksende/gris kjøreren får du den lett ned i 0,6 - 0,7L på mila... Vr6 er noe for sej sjøl.. men den til 150K vill ej for de første tru e rass kjørt og den e langt i fra vært så masse.. liten km stand på en råne bil ???

de e forferdlig lett å nappe ut den eine ledninga til speeon... kjangsane for han he gjort de e egentli stor, me tanke på ka de koster å forsikre en vr6.

Alså jo mindre kjøre lengde du tar jo billigere forsikring. og ikke minst no når han selger får han mer for bilen.

Johnny

Audi A4 2.0 Sedan 2009mod

Audi A3 Turbo Quattro 225hp 2000mod (Solgt)

VW Golf 3 1995mod (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bensin forbruket på vr6en er høyt me dei ej kjenner som kjører de, dei bruker lett 1,5L på mila, men dei kjøre jo so som so oxo da... så vis du ikke er av den aksende/gris kjøreren får du den lett ned i 0,6 - 0,7L på mila... Vr6 er noe for sej sjøl.. men den til 150K vill ej for de første tru e rass kjørt og den e langt i fra vært så masse.. liten km stand på en råne bil ???

de e forferdlig lett å nappe ut den eine ledninga til speeon... kjangsane for han he gjort de e egentli stor, me tanke på ka de koster å forsikre en vr6.

Alså jo mindre kjøre lengde du tar jo billigere forsikring. og ikke minst no når han selger får han mer for bilen.

1,5 på mila!! wow da snakker vi bånn gass ALL THE TIME!! he he..

Selv så ligger min på gjennomsnitt 0.8-0.9. ved oppstart en del høyere men det jevner seg ut når en har fått kjørt 3-4min...

Og til han andre:

Kan altids få komme å kjøpe min da:) Er i meget god stand, byttet register kjede, strammere og glideskinner for 30000km siden, gått 180K nå! har kvitteringer på ca 50K som er gjort med motor siste 1.5år...

GOLF 2 VR6 :dude:

GOLF G60 1991 batman

-Golf g60 1991 (solgt)

-Corrado g60 1990 (solgt)

-Golf 2 VR6 1993/1990 (solgt)

-Golf g60 1990 (solgt)

-Golf GTI 16v 1986 (solgt)

-Golf GTI 8v 1987 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet en 97 Golf Vr6, noen som vet noe om motoren drifts og kvalitetsmessig? Bruker den evig mye bensin? Noen kjente feil med motoren?

Annonse :

http://www.finn.no/finn/car/object;pdc=1115061717033?finnkode=5381453&sid=6au7r8HJ6717026&pos=3

Kommentarer på pris ?

E ikkje den ombygd, elle sjelgle eg?

gjekk affal ein svart ombygd me rf anlegg i hgsd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest //TCCW

Hmm, aner ikke, selger har ikke opplyst om dette. Ikke umulig at han hadde haugesund / karmøy dialekt. Uansett har jeg droppet bilen da eier ikke er interessert i jordnære priser. 100 000,- med min 325i i innbytte foreslo han.. :knob:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som er pene med grei km å et bra utseende (da tenker jeg ikke påstyling)

pleier å ligge på 80-90k. Men de er somsagt godt tattvare på.

Kjøper du en til 50-60 må du nok regne med at det er litt som må gjøres da.

Men du kan jo være heldig da.

Lykke til

Du er i ferd med å gjøre et riktig valg.... det vet jeg.

Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider