Gå til innhold

Står denne vinga feil vei? ;)

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

I og med at bilen har drift på feil hjulpar regner jeg det som en selvfølge at eieren monterer spoileren feil vei. Og kanskje er han en jævel til å rygge. Med 200HK og feilhjulstrekk på en så liten bil, kan nok en stabiliserende spoiler være svært så nyttig ved griserygging.

 

Haha

 

Otto er tilbake! :titties:

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

I og med at bilen har drift på feil hjulpar regner jeg det som en selvfølge at eieren monterer spoileren feil vei. Og kanskje er han en jævel til å rygge. Med 200HK og feilhjulstrekk på en så liten bil, kan nok en stabiliserende spoiler være svært så nyttig ved griserygging.

Ironikongen!!! :D sombrero

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så morro "feilhjulstrekk" synes den vitsen begynner å bli utgammal. :rolleyes:

 

Hehe, nei den blir ikke gammel, og det er jo ikke en vits, det er jo facts. Jeg vil tro endestykkene er montert bakfram og oppned. Ellers så er det aerodynamisk riktig med den runde forkanten av vingen vendt forover og "spissen" på bakanten vendt bakover..

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der ser veldig ut som bilen til en jeg jobba sammen med før. Er en 1,5 med 101 hester. Jeg kan få han til å titte innom etterpå for å sjekke det ut.

 

Alt stemmer..fra stylinga, til vingen (som han kappa ned høyden på brakettene på for at den hvertall ikke skulle være så høy), til de lakkerte tromlene bak..

Sa han solgte den til en indier også..eller, han sa ikke det..men noe som var mindre pent, som jeg ikke skal gjenta ;)

 

Er ikke helt min smak, men trekker nok folk da, når Civic er så i skuddet og alt..

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

 

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er synd at feilhjulstrekkere går så godt da... Rart at bilindustrien gikk vekk fra RWD og lagde biler med FWD.. kan ikke forstå det.

 

Men tilbake til topic:

Trode selv at den vingen sto 180feil begge veier.. Men etter å sett mer på bildene så står den riktig... fet bil synes nå jeg, men feil felger..

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vingen er jo ikke "riktig". Endestykkene står feil vei... snudd.

 

Er kansje det som får meg til å stusse på den vingen.. Synes den vingen er rar...

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

img_0039bf.jpg

 

 

Synes den bilen var tøff. Synd at den fikk sin død på den måten.

Nå ser jeg at det stemmer med den vingen. Tror det er øynene min som er snudd 180 grader

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår