Gå til innhold

Står denne vinga feil vei? ;)

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ble vel stjelt, så fant han den igjen langs veien, ribba og kappa opp i småbiter.

Mener jeg å huske..

 

Stemmer bra det... Er sikkert noen bilder å oppdrive av restene... ser helt jæverlig ut..

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er synd at feilhjulstrekkere går så godt da... Rart at bilindustrien gikk vekk fra RWD og lagde biler med FWD.. kan ikke forstå det.

 

 

de har ikke direkte gått vekk ifra det. Saken er den at det er ganske mye billigere å produsere gnagere enn det er å lage biler som drar bak. Hvis du ser på biler som koster litt penger og som er ment for å gå bra både på veien og på bane så ser du at dette oftest er rwd, eventuelt også 4wd men det blir ikke like mye brukt i racing osv ;)

Alfa Romeo Giulietta -84 prosjekt

Alfa Romeo GTV6 -85

Alfa Romeo GTV6 -84 corsabil

Alfa Romeo 75 QV -91 bruksracer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de har ikke direkte gått vekk ifra det. Saken er den at det er ganske mye billigere å produsere gnagere enn det er å lage biler som drar bak. Hvis du ser på biler som koster litt penger og som er ment for å gå bra både på veien og på bane så ser du at dette oftest er rwd, eventuelt også 4wd men det blir ikke like mye brukt i racing osv ;)

 

Det er annen side av samme sak. Er ikke helt bort. Kostnader på hva som er billig og lage eller ikke, så er ikke prisen noen forskjell, mener at RWD er billigere en FWD. Sier seg selv at RWD funker bedre når det er sank om over 230hk på hjulene. sombrero

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er annen side av samme sak. Er ikke helt bort. Kostnader på hva som er billig og lage eller ikke, så er ikke prisen noen forskjell, mener at RWD er billigere en FWD. Sier seg selv at RWD funker bedre når det er sank om over 230hk på hjulene. sombrero

 

en annen ting er at rwd normalt sett trolig får bedre vektfordeling... f.eks har min bil 50/50 når jeg har full tank og hvis du tar en titt HER: http://www.alfapower.nu/viewthread.php?tid=12474 så ser du at en org 75 3 liter (ikke like bra vektfordeling som min) faktisk kjører ifra en M3 og TAR IGJEN en NSX og 2 WRX på bane (Laguna Seca) og denne bilen har bare 200 hk ;)

Alfa Romeo Giulietta -84 prosjekt

Alfa Romeo GTV6 -85

Alfa Romeo GTV6 -84 corsabil

Alfa Romeo 75 QV -91 bruksracer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMG_2957.sized.jpg

 

Her ser en da tydlig hvordan disse vingegreiene startet.

 

En eller annen publikumer på et formeltreff har klart å naske til seg en frontspoiler.

Men den passet ikke på hans egen bil der den var ment brukt. Så han klasket den bakpå isteden. Atpåtil feil vei.

Wips så var en ny mote født :D

320si -06
535i -87
528i -85
5xxi? -82 prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Eiere leser her de også.. Bare en tanke til dere som kommer med unødvendige sårende kommentarer... Tenk litt før dere skriver no..

er ikke u han kameraten t trond a?du som bygger på den nissan en nå?så du var fra skien å bilde av bilen så bare lurte lixom...å er du den jeg tror var d deg som fortalte meg om linken en stund tebake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår