Gå til innhold

selge jenta mi :,,-(

Antyoui

Anbefalte innlegg

sikkert kjedlig å måtte selge... åsso med nye felger da... hmm... får man foresten 95 000 for ein 95 mod SRI?

Off topic: Ka e ein ca pris på ein 97 mod 5D SI?

veit ikkje om eg får 95.000 men eg begynne høgt,,,felgene og stereoen som står i er verd nesten 20.000 tilsammen,,såg en annen sri på motorbørsen tru d va samme modell,,han skulle ha 110.000,,den va gått 40000 meir..,,Eg har og bytta en god del slitedeler,,,so har et håp om å få noke i nærheten vertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veit ikkje om eg får 95.000 men eg begynne høgt,,,felgene og stereoen som står i er verd nesten 20.000 tilsammen,,såg en annen sri på motorbørsen tru d va samme modell,,han skulle ha 110.000,,den va gått 40000 meir..,,Eg har og bytta en god del slitedeler,,,so har et håp om å få noke i nærheten vertfall

Godt det! er ein flott bil du har til salgs der... skal du ha deg ny bil da eller? må legge ut på autodb og... er ei bra side!

2002 Passat 1.9TDI Highline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det! er ein flott bil du har til salgs der... skal du ha deg ny bil da eller? må legge ut på autodb og... er ei bra side!

jepp,,må ha ny bil,,,noke litt billigere noke ( må kvitte meg med litt gjeld) og så trenger eg en bil som går billig,,,kjem til å bruke den MASSE i jobb samenheng kor eg får 3kr kilometeren eg kjører,,,satser på å sette av en god del penger framigjennom no og så kjøpe mg Primera GT om noen år...det er liksom planen ,,hehe,,, Den ligger på autodb og,,. Vurderer finn.no om eg ikkje får solgt den, og kanskje aftenposten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som selger Primeraene sine igjen nå... Til dere: Da må dere kjøpe dere Focus... Min focus... ;)

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som selger Primeraene sine igjen nå... Til dere: Da må dere kjøpe dere Focus... Min focus... ;)

Eller Lightningen min:P Vær rask går kanskje til uka:) Da blir det S14a <3Nissan<3

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg vil ha kjøreegenskaper, bakhjuls trekk, masse gamper og ikke bensin forbruk på over 2.3 l. Men får jeg ikke 370k. for den blir det pickup lengre:p

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider