xXx Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 hmmm jo eg bare lure på ein ting!! om d e någen her så vet sån ca. ka ein sierra coswort ligge på i forsikring`?? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 3000-90000 Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 kommer ann på alder,bonus. Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Og type forsikring.. Få som har full kasko på dem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xXx Skrevet Mai 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 3000-90000 akkurat ikkje mindre nei men sei eg ska ha ein cossie me full kasko har den på faren min sitt navn osv hadde vell ikkje kommt så gale udav d då?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 akkurat ikkje mindre nei men sei eg ska ha ein cossie me full kasko har den på faren min sitt navn osv hadde vell ikkje kommt så gale udav d då?? Nei. Jeg hadde fullkasko på min far, med totalkunderabatt, 50% bonus, alle sikkerhetsgreier, laveste kjørelengde, ikke brukere under 28 år, da kom forikringa på rett under 20 000. Men er vel noen tusen billigere der du bor. Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Men det greieste er å få din far til å ringe de lokale forsikringskontorene og høre. For det varierer så mye at det er vansklig å hjelpe deg med noe. Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AfroAlien Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 cosworth er vel stort sett en helvette å få forsikkra...å får du forsikkra det så koster det skjorta.. pluss att en aldri får ha de i fred... skal en eie cosworth må en bo langt på landet.. for min R5GTT betaler jeg 9k i året i bare ansvar her i oslo... å jeg har garasjeplass... sett bilen på far, få alarm, aircondition, startsperre, egen garasje, medlemskap i naf og alt som gir 2-3%... det hjelper på...MA tror jeg har endel rabatter hos IF? du må bare få din far til å ringe rundt, selv om alle kommer til å lukte lunta da, hvem 40-50 åring kjøper seg cosworth? lykke til, men ikke kjøp bil før du har ordna forsikkring! ellers kan du risikere å sitte der med bil du må kjøre på røde skilter... Siter Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Never underestemate stupidity. Renault 5 GT Turbo 86 *solgt* Suzuki GSXR 750 98 *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg