Gå til innhold

Dekk og senking

Mutta

Anbefalte innlegg

Sålenge ET på felgene er noenlunde riktig, så skal det normalt sett ikke være noe problem å senke opptil 40 mm..(kan subbe med fullasta bil da). Vil du være på den sikre siden, så bytter du dempere i samme slengen..

Selv så kjører jeg med coilover og ca 50 mm senking foran og bak, null problem. Har 205/40-17, ET 40.

- '92 Honda civic vti

- '99 Honda Integra type R - (solgt)

- '92 Honda civic vti (solgt) -

- '93 Honda crx del sol vti (solgt) -

- '95 Honda Accord 2.0i (solgt) -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var å preiker med AST bergen. sa at de garanterte at jeg ikke skulle subbe ani med full bil med 25mm bak. og det kommer ikke til å se ut som om rumpa står rett til værs heller. hehe.

Men det jeg bekymrer meg for er om jeg tar ani når jeg svinger for fullt. ser ut som om det er lite å gå på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har H&R 40mm senkning, og 7*18" felger med 40mm innpress. 215/35-18 dekkene mine tar bare oppe i toppen men ikke i sidene ved full bil. ellers virker det fint med 215/35-18 kjørte før 205/40-17 med 37mm innpress, de tok ikke oppi toppen, men de er jo mindre rulle diameter på oxo.

Vil du kjøpe 18" så har jeg det til salgs.

Honda Civic Coupe 1,6 EX med turbo

MG F 1,8 : Kondemnert

Honda Civic 1,5 LSI (B18C-R): Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.(første innlegg i dette forum:P)

bare lure på en ting. noen her som har 205 dekk dimensjon på civicen sin og bak hjula tar ani hjulbuen? har bestilt 40-25senking no. håper at det ordner seg. noen som har samme senking?

Hei, det der går fint, eg kjøre vogtland 35mm senking (kjøpt på AST) som er kappa ein ring framme og bak, senekr ca 55mm framme og 45mm bak...og er godkjent på biltilsynet, :titties: og kjører 7*17 med ET 32 og 205\40-17, subber litt i innerskjermer framme men ingenting bak!!!:) kjøp 50 senking du, dess lavere dess bedre:)

-Olsen-

93`Vectra

ZR 50 SL...Svunne tider prosjekt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, det der går fint, eg kjøre vogtland 35mm senking (kjøpt på AST) som er kappa ein ring framme og bak, senekr ca 55mm framme og 45mm bak...og er godkjent på biltilsynet, :titties: og kjører 7*17 med ET 32 og 205\40-17, subber litt i innerskjermer framme men ingenting bak!!!:) kjøp 50 senking du, dess lavere dess bedre:)

Høres bra ut. tror jeg satser på det der. har bestilt bilstein dempere. venter bare på de no så blir det på stell!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider