MR_Simba Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Tenkte jeg ville forbedre meg litt.. sitter litt fast i spillet akkurat no.. er på 1.30.xx på Blackwood bana og klare ikke å forbedre meg noe stort mer enn det:( tenkte jeg skulle spørre om hjelp av dere som kanskje får tider som 1.27.xx osv? hvordan? har en liten video av ei runde jeg tok..ikke den beste, men ca det beste jeg klarer..(bommer litt på grasset par ganger men) om videoen: DRIT i å komenter kvaliteten, da jeg ikke er noen filmskaper men en som vil spille bilspill :) så..med andre ord..kvaliteten suger på filmen:p den var oppringelig 1GB og er komprimert til 12 mb? er ca 2min elr no sånt.. gi meg feedback på hvordan få bedre tider.. :) link: http://www.home.no/sanelc/ velg lagre som på "eirunde.avi" tipper d skal funke litn edit: sladd i første svingen er for å varme opp dekka litt:p runda begynner først på målstreken for dem som ikke visste :rolleyes: Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Dreier Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Kikka litt på filmen... Første svingen kan du gå inn litt fortere. Er du jevn og myk på gassen kan du lett holde 72-74 gjennom hele, og gå på gassen ganske hardt når du passerer tangeringspunktet. Inn i sjikanen er det stort sett full gass hvis du har rette linja, kanskje løfte bittelitt idet du legger over fra høyre til venstre. Det kommer an på oppsettet ditt. Etter strekka kan du med fordel gå litt saktere inn i svingen , og litt senere, så får du bedre utgang, og kan holde høyere fart lenger. Inn i S-kombinasjonen gikk det for sakte, og du gikk inn litt for tidlig. Vant litt med å svinge inn, så kan du holde 103-106 inn i høyra, og full gass ut. I venstresvingen i S-en kan du legge deg kloss oppi dekkstablene. Svingen før brua tok du fint. Siste svingen kan du holde 104-107 med rette linja. Gå inn omtrent der kerbsen slutter, og hold ganske god gass gjennom svingen. Bruk overstyringen og skrens littegrann gjennom hele svingen. Ta gjerne en tur innom www.grownupracing.com [GURU] og hils på oss! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Mai 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 takker hjertelig for et svar jeg trur jeg kan få bruk for :) skal prøve å få til dette du:) btw: har vært inne på GURU serveren..men sjelden folk der:/ Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Dreier Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Er som regel en god del folk om kveldene. Det er uansett bare å gå inn, så kommer det som regel folk etter en liten stund. Ingen gidder gå inn på en tom server... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg