Shakotan Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Satt her i kveld å skulle lage noe helt annet, men så kom jeg over en gammel råtape fra i vinter som jeg ikke kunne la ligge usett. Så til alle som savner snø og kulde, bli med oss på en liten sladdetur i Lørenskog og Lillestrøm med en ufattelig dau Mercedes E200 stasjonsvogn (automat selvsagt)... Snow Rider (wmv, 56MB) Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Hva skjedde med dau mærsje a? den gikk jo faen ikke fremover....hahah....servo'n slutta å funke å greier....knall...hehe Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 "ikke dum denne løypa her nei" haha midt i lillestrøm sentrum :) Dere altså Men snøsladding blir alltid mere gøy å sitte på med enn å se på for andre da :) (Husker du ikke at jeg sa til deg, klipp den kort også litt rask musikk.. Også blirre julemusikk og langdryg klipp) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Var kult uansett :) Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Morsom egotrip! ;) Ser du har gått over fra Moviemaker til Premiere, eller er det kanskje After Effects? :) Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Mai 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 "ikke dum denne løypa her nei" haha midt i lillestrøm sentrum :) Dere altså Men snøsladding blir alltid mere gøy å sitte på med enn å se på for andre da :) (Husker du ikke at jeg sa til deg, klipp den kort også litt rask musikk.. Også blirre julemusikk og langdryg klipp) Kort og rask uten action ble teit. Synes det ble bedre med en litt sånn "være med på turen" feeling. En liten dokumentar om norsk ungdom liksom :p Ha|||on: Fremdeles Moviemaker ;) Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Hehe :) "Satse på at det er klart da" på vei ut av krysset. Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Kort og rask uten action ble teit. Synes det ble bedre med en litt sånn "være med på turen" feeling. En liten dokumentar om norsk ungdom liksom :p Ha|||on: Fremdeles Moviemaker ;) Wow, syntes glow rundt teksten og gradient i bakgrunnen virket litt overkill for Moviemaker, men da har jeg altså ikke oppdaget de store mulighetene som faktisk finnes... Hehe. :) Filmen vekker uansett minner fra vinterferien ifjor, men da med en 190 Diesel Automat (uten turbo, ja). Den gikk også sinnsykt godt. Helt konge med julemusikk! Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Hehehe,morsom film,litt sladdefilm skaper alltid litt morrohet i stuen!:D Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inzane_ Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Digg film altså.. Får litt sånn abstinenser av sånt.. Hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer Skrevet September 8, 2008 Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 bump:) Snart vinter:) Siter Martin Sørlie, 1985. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 det var det for 3 snart 4 år sia å;) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 rå video. gleder meg til vinteren merker jeg Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 dette kalles helt nydelig underlag:D gleder meg til vinteren:D håper at dere med feilhjulstrekk har fiksa brekket til vintern:D hahah:D Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xenon Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 rå video. gleder meg til vinteren merker jeg Jeg og! Og du har jo en heeeelt ok sladdebil nå... ;) Siter -Kenneth Drift Happens! No guts no glory! http://www.kennethgroth.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg