Deprimera Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Hva faen er det for noe nytt som er kommet nå, jeg har lagt merke til at mange stiller vindusviskerene midt på ruten under kjøring. Er dette en ny kul ting som har kommet? syns personlig det ser helt meningsløst ut, pent er det iallefall ikke. Siter Ride or die. or just die riding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Med monoviskere har jo dette lenge vært en "trend" hos mange. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Dette er vel ikke noe nytt som har kommet. Fett er det og Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deprimera Skrevet Mai 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Kult? Hvordan i alle dager gjør dette en bil penere? Jeg mener, jeg forstår all den andre stylingen, men å la viskeren stå i ro midt på ruten..? Dette virker jo mer latterlig enn kult å trendy. Siter Ride or die. or just die riding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 ikke akkurat nytt da vell:) kult er det å Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworth87 Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 VAKKERT Siter 2012 octavia 2.0 tsi RS x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AfroAlien Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 det var vel tyskerene som begynte med det i DTM på 80tallet? sikkert fordi det gir 0.01% mindre luftmotstand... å alle vet jo att DTM biler er fete.. så da må de å ha det.. syntes det passer dårlig på noen biler.. men andre må ha det for å få det gjennomført.. Siter Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Never underestemate stupidity. Renault 5 GT Turbo 86 *solgt* Suzuki GSXR 750 98 *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Så lenge bilen har monovisker kan jo det se bra ut.. Men håper for all del at folk ikke driver med det med vanlige viskere. Må nok se passe jalla ut.. Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WildThing Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Det ser passe amøbe ut. Uansett om det er mono eller vanlig. Har sett en del som kjører sånn med vanlige doble viskere, og det er vel helst utrustede Sierraer som er overrepresentert her i Bergen. Siter Den som sier at størrelsen ikke teller, har ikke hatt sex eller kjørt Cadillac. 1987 Mazda 929 V6 3.0 GLX(restaureres) 1987 Mazda 929 2.2i GLX (donorbil) 1978 Dodge Ramcharger 318 1996 Chevrolet Corvette GS (vurderes solgt, kom med bud) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlyingVeeVee Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Har man en gjennomført MB190E kan det være tøft, men Golf og Sierra med monovisker er bare teit... Siter UTSOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deprimera Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Det er det jeg prøver å få frem, vanlige biler uten monoviskere, som lar begge viskerne stå i ro midt på ruten, det er latterlig. Siter Ride or die. or just die riding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190racing Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Det ser nå bra ut på 190E ja! Siter ¤ 1986 Mercedes-Benz 190E 2.3-16 - Solgt ¤ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deprimera Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 nå d......... Siter Ride or die. or just die riding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Det er det jeg prøver å få frem, vanlige biler uten monoviskere, som lar begge viskerne stå i ro midt på ruten, det er latterlig. Godt det er du som bestemmer hva som er latterlig. Kan være farlig å gjerne gjøre ting som en selv vil. Godt vi har en Mr. her som vet best ;) Vil jeg ha monovisker så har jeg monovisker. Vil jeg ha kapsler så har jeg kapsler. Vist andre bare skal klage over ting jeg gjør med MIN bil så synes jeg det er litt patetisk. Lenge leve induvialismen!! (og ja dere har rett til å mene hva dere vil bare dere mener det samme som meg :titties: ) Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar V Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 ser harry ut :D Siter 01- Mercedes Benz C200 Kompressor 86- Nissan Cherry 1500 [x]91- Mazda 323 GTX [x]86- Nissan cherry 1500- hærjebilen. [x]90- Vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg