Zagato Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 VeilSide: Skal sei meg enig med deg der. Og det hadde nok passa på taxien din og;) chicken Men du bør heller gjøre som bska å montere doble sneglehus, det er betre bruk av pengene det m'm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 VeilSide: Skal sei meg enig med deg der. Og det hadde nok passa på taxien din og;) chicken Men du bør heller gjøre som bska å montere doble sneglehus, det er betre bruk av pengene det m'm Hehe. Var jo snakk om opelen min da :P . Kommer til å bytte ut MB`en til en litt mere kurant bi ltil å ha sneglhus i ;). (MB`en er forresten til salgs) Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 mono visker er tøft.. bare ikke bestefaren din har d på hans gamle go bil;) (da er d ikke like kult):P:P MONO visker er tøft Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg