Gå til innhold

skilt spørsmål!!!!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

har kjørt rundt med "WAQAS" på skiltet mitt på golfen i 3dager nå..blitt stoppet ett par ganger..smiler og sier jeg mista skiltet mitt og jeg skal på biltilsynet og kjøpe nye imora, venter bare på penger fra pappa...så smiler dem bare pent og sier kjør forsiktig...

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har kjørt rundt med "WAQAS" på skiltet mitt på golfen i 3dager nå..blitt stoppet ett par ganger..smiler og sier jeg mista skiltet mitt og jeg skal på biltilsynet og kjøpe nye imora, venter bare på penger fra pappa...så smiler dem bare pent og sier kjør forsiktig...

Jeg fikk hengerfestet til en annen bil rett på skiltet mitt en gang (eller var det hengerfestet til en annen bil som fikk bilen min på seg :rolleyes: Husker ikke helt :D) Skiltet blei litt bulkete og skiltplata sprakk litt, så jeg tok det av for å ikke miste det. Så blei jeg stoppa for å ikke ha på skilt. Da bare fiska jeg skiltet frem fra undersiden av passasjersetet (der det hadde liggi i tre uker) og sa at det hadde detti av forrige dagen eller noe.. Fikk ikke noe bot da.. Men om dette funker om du har et "personalized" skilt der i stedenfor veit jeg ikke :D

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk hengerfestet til en annen bil rett på skiltet mitt en gang (eller var det hengerfestet til en annen bil som fikk bilen min på seg :rolleyes: Husker ikke helt :D) Skiltet blei litt bulkete og skiltplata sprakk litt, så jeg tok det av for å ikke miste det. Så blei jeg stoppa for å ikke ha på skilt. Da bare fiska jeg skiltet frem fra undersiden av passasjersetet (der det hadde liggi i tre uker) og sa at det hadde detti av forrige dagen eller noe.. Fikk ikke noe bot da.. Men om dette funker om du har et "personalized" skilt der i stedenfor veit jeg ikke :D

glemte å legge til at jeg har prøveskilt på bilen..hadde klistet det ved siden av navneplata på støtfangeren..og det måtte gå som det gikk..skiltet fløy av..fortalte politiet dette og de sa..hmmm.... :fuckme2: men kjør pent til imorgen så skaffer du deg kopi..de sjekket for sikkerhetsskyld om jeg hadde bombrikke så jeg ikke kunne snike i bommen, det hadde jeg så det gikk ok, pluss han sa at ingen av kameraene i oslo området fungerte så det gikk ok ut dagen..rart...

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får ikke registrert "navne" skilt i norge. Mangler du 1 skilt på bilen risikerer du 1500 i bot. Kjører du uten registreringsnr.(skilt) på bilen i det heletatt mister du lappen for å kjøre uregistrert bil.

Mvh

Opel Astra1,7 TDI

Nissan 200sx s13 D-Spec

BMW e28 Is bil

Suzuki bandit Draps maskin

Lenke til kommentar
Del på andre sider