espsko Skrevet Juli 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2005 Fått skjekka opp?`..MeSs Såvidt, alt skal være i orden med aboutsendelse så det har skjedd noe med ditt abo spesielt. Gidder du å sende meg en mail med navnet og adr din på mailadr i signatur så tar jeg tak i det. Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Juli 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 Har dere, eller blir det noe nettside på dere? Har bare fått blad litt i nummer 2 utgaven...så har vel ikke bestemt meg helt for hva jeg synes enda :popcorn Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Juli 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 Har dere, eller blir det noe nettside på dere?Har bare fått blad litt i nummer 2 utgaven...så har vel ikke bestemt meg helt for hva jeg synes enda :popcorn Foreløpig kun det som ligger på http://www.maxpower.no, men det blir nok mer etterhvert. Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Juli 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2005 når kommer neste blad da? Du må gjerne komme og ta bilder av bilen min (når lakkerern er ferdig) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Juli 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 når kommer neste blad da?Du må gjerne komme og ta bilder av bilen min (når lakkerern er ferdig) :) Neste blad er ute 8 august :) Send bilder av bilen når den er klar :D Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Juli 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 Neste blad er ute 8 august :) Send bilder av bilen når den er klar :D Tror jeg skal abonere på det bladet. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 da har jeg fått sett gjennom nye bladet, BRA artikkel om Hamar da :D:D:D ufattelig at den grusomme gamle rosa volkswagenen fikk såpass mye bilder, med tanke på hvor mye fete biler det var der som ikke fikk noen ting.. men uansett, seks bra sider :D :D bra karakterer fikk vi og, 6 på atmosfæren, resten 4, bortsett fra burgeren da, som fikk 4.. forresten morro at dere tok med posteren min i artikkelen :D Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet August 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 da har jeg fått sett gjennom nye bladet, BRA artikkel om Hamar da :D:D:D Takktakk :) ufattelig at den grusomme gamle rosa volkswagenen fikk såpass mye bilder, med tanke på hvor mye fete biler det var der som ikke fikk noen ting.. men uansett, seks bra sider :D :D Hvem har sagt at de ikke får noen ting? :D forresten morro at dere tok med posteren min i artikkelen :D Måtte jo det :rolleyes: Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Takktakk :) Hvem har sagt at de ikke får noen ting? :D Måtte jo det :rolleyes: Morro å få med en mod og :) abbonentet har jeg gitt opp.. hehe MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Fra å være et elendig debutnummer, ser jeg forbedringer. Fortsett i denne retningen :wave Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Alle må prøve å feile. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Hvem har sagt at de ikke får noen ting? :D vet i hvertfall om EN fet bil som jeg vet kommer :D :D Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet August 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Fra å være et elendig debutnummer, ser jeg forbedringer. Fortsett i denne retningen :wave Blir bare bedre og bedre nå sombrero vet i hvertfall om EN fet bil som jeg vet kommer Jeg vet om mange. :rolleyes: Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet August 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Morro å få med en mod og :) abbonentet har jeg gitt opp.. heheMeSs Sorry, vi driver og flytter om dagen så jeg har ikke fått fulgt det opp selv :shake Best om du sjekker http://www.kundeservice.com eller tlf 23068700 da de ikke lenger deler lokaler med oss heller. :) Om det er noen blader du ikke har fått enda send meg en pm med adressen så sender jeg blader og muligens litt annet snacks pronto. Espen Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Blir bare bedre og bedre nå sombrero Jeg vet om mange. :rolleyes: Nå er jeg nok feilsitert :bump Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg