espsko Skrevet August 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Nå er jeg nok feilsitert :bump Whoops. Fiksa :) Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Tror jeg skal abonere på bladet. Blir dyrt å kjøpe vært nummer i butikken. Hvor kan jeg gå å regge meg? Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 espsko: Jeg tegnet riktignok abonnement da 2. nummer var på trappene, men jeg skrev navnet mitt feil på sms'en. Da jeg skulle sende en ny melding med "endre+navnet" for å endre navnet mitt, dukket plutselig Endre opp som fornavnet mitt på fakturaen :hammer Jeg har fått det korrigert nå, men har dette vært et stort problem hos kundeservice? Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet August 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 espsko: Jeg tegnet riktignok abonnement da 2. nummer var på trappene, men jeg skrev navnet mitt feil på sms'en. Da jeg skulle sende en ny melding med "endre+navnet" for å endre navnet mitt, dukket plutselig Endre opp som fornavnet mitt på fakturaen :hammer Jeg har fått det korrigert nå, men har dette vært et stort problem hos kundeservice? Ikke et problem jeg har hørt om før, men det var noen småproblemer med SMS-greiene vet jeg. Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet August 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Tror jeg skal abonere på bladet. Blir dyrt å kjøpe vært nummer i butikken. Hvor kan jeg gå å regge meg? Mye billigere med abo! På http://www.maxpower.no kan du velge mellom 3 utgaver for 75 kroner eller 12 utgaver + fire Quentin Tarantino-filmer for 499 :) Espen Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Mye billigere med abo! På http://www.maxpower.no kan du velge mellom 3 utgaver for 75 kroner eller 12 utgaver + fire Quentin Tarantino-filmer for 499 :) Espen Ikke dumt.. For se hva det blir til. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Sorry, vi driver og flytter om dagen så jeg har ikke fått fulgt det opp selv :shake Best om du sjekker http://www.kundeservice.com eller tlf 23068700 da de ikke lenger deler lokaler med oss heller. :) Om det er noen blader du ikke har fått enda send meg en pm med adressen så sender jeg blader og muligens litt annet snacks pronto. Espen Har alle hittil.. men kunne jo godt tenkt meg 3 gratis siden jeg faktisk har betalt. dvd + litt snacks som plaster på såret :hug: Tok det tilbudet som var i første utgave, 3 utgaver + xXx dvd. MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 (endret) Modden min kom i bladet, hehe:) tøft. Endret Desember 7, 2012 av marius Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg